حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

مقدمه چینی

سلام  مقدمه چینی خوبی بود

برای اینکه بگه نه

جواب انتشارات منفی بود

بیخود نیست اسمش«فصل جدید»هست 

میخواد یه چیزی به دنیا اضافه کنه که بقیه نتونستن 

یه کم هم ناراحت نشدم مگه قحطی انتشارات شده 

خب شاید یه انتشارات دیگه نظر دیگه ای داشته باشه تقدیر رو نمیشه تا آخر دید و ازش  سر در آورد 

حتی اونایی که کارشون با تلویزیون مرتبط است برای بهتر شدن کارشون به اندازه من تلویزیون نگاه نمیکنن 

منتقد کوچولوی تلویزیون شدم اما هنوز نمیتونم چیزی بنویسم که یه انتشارات کله گنده قبول کنه چاپش کنه انتقاد از مسایل سیاسی اجتماعی و گذاشتن چندتا استوری و پست از من نویسنده نمیسازه باید فکر دیگه ای بکنم 

فکر کردن خیلی سخته بخاطر چند تا لایک قرمز نباید فکر کنم نوشته هام خیلی خوبه یه بطری آب هم بهم نمیدن تا از تشنگی نمیرم 

حالا خوبه من مث بعضی از نویسنده ها نیستم که پول ویراستاری میدن بعد میرن با انتشارات بزرگ کار میکنن برای ملت هم کلاس چی چی نویسی در حد حرفه ای ها میذارن خب عزیزم شما که اینقدر خوبی بشین یه دور نوشته هاتو بخون ویرایش کن دیگه

من که از وقتی شعرای جدیدم دیدم منهای کتاب اول وکتاب سوم وکتاب  درحال چاپ ام هیچکدومشو دوس  ندارم

اگه از تلویزیون و مهد کودک ایجاد شده تو خونه فاصله بگیرم اوضاعم بهتر میشه البته میدونم اونا از من فاصله نمیگیرند بگیرن کلاً  نگیر بااینکه گاهی خوبه اما در حوزه کاری اینا نیست 



نظرات 2 + ارسال نظر
گیل‌پیشی سه‌شنبه 3 مرداد 1402 ساعت 07:59

فاضله جان نوشته‌های احساسیت قشنگن. سیاست زمخته.

به هرحال اینم بخشی از شخصیت منو ممکنه بعضیا دوست نداشته باشن

سمیرا سه‌شنبه 3 مرداد 1402 ساعت 02:34

فاضله جان چه نویسنده ها و شاعران بزرگی در طول تاریخ که کتابهاشون با بی مهری مواجه شده و چه بسا چاپشون نکردن ولی الان شاهکارهای کلاسیک هستن، فقط باید هیچوقت ناامید نشی

همینطوره البته من قوی نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد