حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

جای من

سلام  من تو چشم همه 

از روی تعارفای  رنگی

یه  آدم مهربون با استعداد هنرمندم اما یه درصد احتمال نداره بخوایید جای من باشید همه ی درک و استعداد وهنر ومهر و قدرت و هر چیزی که تو من می‌بینید مال شما باشه حاضر نیستید کوچک ترین مشکلی داشته باشید 

یه مشکل کوچیک تبدیل میشه به بدترین کابوس زندگی

بدتر از من زیاده اما جای من بودن سخته 

پس لطفاً واقع بین باشید

چند روزه تو فکر حرفای مامان لوییزام

چقدر اشتباه کردم

خدایا منو ببخش 

نظرات 1 + ارسال نظر
رهگذر یکشنبه 15 مرداد 1402 ساعت 22:27

راستش تو نظر من تو همچین آدمی نیستی اولین بار از این که مطالب وبلاگها رو نخونده کامنت میذاشتی و مثلا می‌نوشتی عالی بود ! فهمیدم که در تلاش برای برقرای ارتباطی. شما سعی کن احساساتت واقعی باشه و حرفهات چه تحسین چه توبیخ از ته دل. اون وقته که پیشرفت کردیِ

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد