حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

3رویا

سلام چیزایی که دوست دارم داشته باشم برام شبیه رویاست من سخت ترین رویامو به واقعیت تبدیل کردم  اما حالا یه گوشی و لب تاپ شده بزرگترین رویام و کسی مسئول برآورده کردن آرزوهای بزرگ و کوچک من نیست هنوز امید دارم به هرحال هستم

آزمندیان میگه خدا رویاتو میسازه ومحاله محقق نشه

به هرحال تونستم تا اینجا با کمک اومدم بالا

بعدشم خدا هست

خدا هیچوقت نمیره

نظرات 7 + ارسال نظر
لیلی جمعه 20 مرداد 1402 ساعت 07:27

اول باید دنبال یه هدفی تو زندگیت باشی. اگه بخواهی کار کنی بهتره به فکر کاری جز وبلاگ نویسی باشی. بر اساس استعداد و مهارتهات یه کسب و کار خونگی راه بینداز. یکی خیاطی یا آرایشگری بلده یکی آشپزی یکی شیرینی پزی یکی ترشی درست می‌کنه یکی درس می‌خونه تا معلم بشه یکی ورزش می‌کنه تا قهرمان بشه ... برو دنبال مدارک مهارتی. گوشی و لپ تاپ آرزو نیست یه خواسته است که بعدا بهش می‌رسی. انواعی ارزانتر هم داره که میشه اقساطی تهیه کرد ولی باور کن نیاز تو رشده. حالا رشد فکری و اجتماعی اولویته و بعدش چیزهای دیگه.حتی خانمهایی هستن که مربی تعلیم رانندگی میشن یا ...

نمیتونم من معلولم و سی پی دارم برامن آرزوهس غیر ممکنه

سمیرا پنج‌شنبه 19 مرداد 1402 ساعت 23:21

پولو خدا میرسونه هر وقت صلاح بدونه، فقط صبر زیاد میخواد

واسه من که خیلی نمیرسونه

پروفسور پنج‌شنبه 19 مرداد 1402 ساعت 21:59 https://otagham.blogsky.com/

منم لپتاپ لازمم
فقط امیدم به اینه که یکی بهم یه هدیه بده یا تو قرعه کشی ای چیزی برنده شم
پدرمم نمیتونه بخره
تازه خواهرمم لازم داره
جفتمونم برای کارای سنگین میخوایم

چه حس بدیه

سمیرا پنج‌شنبه 19 مرداد 1402 ساعت 20:55

یه جایی خوندم نوشته بود حضرت علی فرمودن که به چیزهایی که در زندگی امیدوار نیستی بدستشون بیاری، بیشتر امیدوار باش، چون موسی عمران رفت برای خانواده ش آتش بیاره، خدا باهاش صحبت کرد و وقتی برگشت پیغمبر شده بود

بدون پول نمیشه

امیر پنج‌شنبه 19 مرداد 1402 ساعت 17:34 http://dashtemoshavvash.blogsky.com

سلام
ببخشید مگر برای برآورده شدن آرزوهای ما کسی به غیر از خودمان مسئول است؟!

سلام منظورم کمک هست

bahar پنج‌شنبه 19 مرداد 1402 ساعت 17:19 http://man0baharam.blogsky.com

یه روزی هدف منم گوشی و لپ تاپ بود و بنظرم چقدر بزرگ و دور و دست نیافتنی بودن
ولی واقعا خیلی اتفاقی وقتی دانشجو بودم پول لپ تاپ جور شد
مطمین باش به هدفات میرسی و کافیه بخای و تلاش کنی

شما شرایطت فرق داره

سمیرا پنج‌شنبه 19 مرداد 1402 ساعت 16:24

هر دو خیلی دست یافتنین، یه وقت اصلا انتظارشم نداری می بینی هر دو رو گرفتی

خیلی بعیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد