حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

به نظر شما؟

سلام من 1میلیون پس انداز دارم

بااین پول میتونم چندتا کار انجام بدم

اما نمیدونم چیکار کنم

میتونم کتاب جدید چاپ کنم

کتاب قبلی رو برای فروش چاپ کنم

سهام بورس بخرم

یا بدم به مامانم برام بذاره برای تلویزیون

البته بامامانم حرف زدم

مخالفتی با چاپ کتاب نداره 

خودم تو چند راهی گیر کردم 

به نظرم برم برای چاپ بهتره

نظر شما چیه؟

نظرات 3 + ارسال نظر
bahar یکشنبه 22 مرداد 1402 ساعت 08:01 http://man0baharam.blogsky.com

ببین هدفت چیه
میخای با این پول به خوشحالی برسی یا درامد زایی کنی

هردو

سمیرا شنبه 21 مرداد 1402 ساعت 16:30

چون تمام کارهایی که گفتی مطلوبه به غیر از بورس البته از نظر من، اون کاری که بیشتر باعث خوشحالیت میشه انجام بده، که همون انتشار کتاب جدیده، چه چیزی مهم تر از خوشحال کردن خودمون با یه کار خوب باز هم در نهایت تصمیم گیرنده قطعا شمایید

ممنونم

سمیرا شنبه 21 مرداد 1402 ساعت 14:18

خودت ته دلت کدوم کارو بیشتر دوسداری؟

چاپ کتاب جدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد