حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

تصمیم گیری

سلام نمیتونم تصمیم بگیرم

با پولم چیکار کنم

نمی خوام پولم خراب شه

با مامانام مشورت کردم

جواب بدن

این حالت خیلی مزخرفه

من نمیتونم فکر کنم

مغز ندارم

حتی مغز گردو


نظرات 8 + ارسال نظر
مترسنج چهارشنبه 25 مرداد 1402 ساعت 03:07 http://dar300metri.blogsky.com

سوال سختیه...
سکه گرمی هم برای بلند مدت بد نیس

خخخخ

سمیرا دوشنبه 23 مرداد 1402 ساعت 22:07

اتفاقا به نظرم برات نگه هم میداره ولی بلاخره که باید برات بفرسته، اونکه نمیتونه بره برات لپ تاپ بخره عزیزم. بعد یکم ریسک هم هست که بدین براتون نگه دارن. من فقط در حد اینکه ازشون طلا بخرید که براتون بفرستن، توصیه شون می کنم، برای نگهداری طلا نمیتونم ریسک کنم و بگم اینکارو بکنید. مسئولیتش کاملا با خودتونه، من توصیه نمی کنم عزیزم

بیخیال

سمیرا دوشنبه 23 مرداد 1402 ساعت 21:41

عزیزم در جواب ایمیلت، یه آدرس طلافروش آنلاین توی اینستارو برات فرستادم، که خودم بهشون اعتماد دارم. میتونی خودت مستقیم سفارش بدی، برات ارسال هم میکنن عزیزم، این کار از همش بهتره به نظرم

نمیتونم مگر بگم نگه داره

سمیرا دوشنبه 23 مرداد 1402 ساعت 20:57

البته اگه ازخودم مشورت می گرفتی می گفتم هرگز مخصوصا توی دنیای مجازی به این راحتیا اعتماد نکن یه مقدار ریسکش با خودته و منطقی نیست این کار، ولی اگه بخوای با کمال میل برات انجام میدم عزیزم

حق با شماست این جوری ام به جایی نمیرسم

سمیرا دوشنبه 23 مرداد 1402 ساعت 20:10

خب ما همه مون از لحاظ جسمی و ذهنی خیلی هم کامل نیستیم، کم و زیادیم تو خیلی چیزا. خیلی اینجوری نگو که من معلولم شما شاعری، این بهتر شمارو تعریف میکنه

مغز خیلی سخته

سمیرا دوشنبه 23 مرداد 1402 ساعت 20:06

میخوای من برات بگیرم و بفرستم؟ فقط هزینه پست و بیمه چون بهش اضافه میشه یکم ضرر میکنی

مشورت کنم بهت خبر میدم

سمیرا دوشنبه 23 مرداد 1402 ساعت 19:16

منظورت اینه اگه باهاش طلا بخری، دیگه خانوادت ت اجازت نمیدن بفروشیش؟ نمیشه مخفیانه بخری؟ مثلا وقتی پولی داری به کسی نگی، بعد بری و باهاش یه تیکه کوچیک طلا بخری تا کم کم جمع بشه، بتونی بفروشی مثلا لپ تاپ بگیری

من معلولم نمیتونم برم بیرون اونام نمیخرم
چند ساله وعده میدن

سمیرا دوشنبه 23 مرداد 1402 ساعت 17:55

اینجوری نگو، چرا انقدر اعتماد به نفست در مورد خودت پایینه! مگه چند درصد جامعه ما کتاب نوشتن ولی بیا ببین چه همه خودشونو عقل کل میدونن کاشکی تیکه های کوچیک طلا بخری که ارزش پولت افت نکنه، مثلا یه پلاک یا گوشواره ریز، بعد که تیکه های طلات زیاد شد بفروش لپ تاپ و گوشی بگیر ان شاءالله

نمیتونم سکه بخرم طلامو نمیفروشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد