حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

بچشون

سلام باریتم سوز نمی بخونید

و سینه بزنید

اگه شاه نیست بچه اش هست هنوز

برید پیشش راهتون بازه

نمیخواد حالتون از من بهم  بخوره

من نون و ماستمو میخورم

آزادی بیان

فقط فحش دادن نیست 

نظرات 9 + ارسال نظر
سمیرا جمعه 27 مرداد 1402 ساعت 14:27

بله منم به این اعتقاد دارم که در نهایت هر آنچه باید بشه، اتفاق میفته من هم وطن رو دوسدارم، جمهوری اسلامی یه سیستم سیاسیه ناسالمه متاسفانه، خلاصه می نویسمش تا تایپش برام راحتتر باشه

باشه اما کامل زیبا تره

سمیرا جمعه 27 مرداد 1402 ساعت 13:03

درست میگی عزیزم نباید بابت عقایدت توهین بشنوی در مورد تموم شدن کار، ما حتی اگه مرگ خدابیامرز مهسا امینی رو تکانش نهایی منجر به انقلاب بدونیم، دو الی پنج سال نیاز هست برای اینکه یه انقلابی صورت بگیره. اگه این اتفاق تکانش نهایی نبوده باشه حتی سال های بیشتری نیاز هست. من خودم فکر می کنم این اتفاق تکانش نهایی بوده و به اینکه در بدترین حالت تا پنج سال دیگه عمر ج. ا. تموم شده خیلی امیدوارم حالا ما یه سری از مردم رو داریم که اینها آدم های پاک و مومنی هستن و دیدشون به ج. ا. از این جهت مثبته که مثل یه عاشق که معشوق خودش رو خیلی بهتر از اون چیزی تصور میکنه که در واقع هست، ج.ا. رو خیلی بهتر از اون چیزی که هست، تصور میکنن. واسه همین میگم باید مردم آگاه بشن، بهتره همه مون مطالعه مون رو بیشتر و بهتر کنیم

این یه حرکت 45ساله است که نشده و نتیجه نداده پستای من تو نت همش به به و چه چه جمهوری اسلامی ایران نیست نقد هایی هم داشتم اما با اصل مشکل نداشتم باید علت علاقه رو پیدا کرد و علاقه اگه واقعی و درست باشه هزینه داره ونمیشه از ریشه خشکوند تو عصر ارتباطات نمیشه گفت مردم بی اطلاع هستند این بیشتر یه انتخاب و دیدگاهه
همه جوانب رو سنجیدن وعاقلانه و عادلانه قضاوت کردن سخته و با سیاه‌نمایی و مانور روی ضعفها فرق داره الان بایه عکس فیلم میشه گول زد همه مومن و وطن دوست نیستن یکی هم اهداف دیگه ای داره حسین گفت کافر باش ولی آزادباش هرکس مذهبی نیست هم ممکنه حسین رو قبول کنه و عاشق خامنه ای باشه خارجیا مثلاً پوتین که مسیحی هست دیدگاه جالبی از خامنه ای داره و اینکه عزیزم با احترام من دوست ندارم اسم مقدس کشورمون«ج.ا.ا»خطاب بشه و ربطی به دین و مذهب و سیاست نداره امیدوارم روزی موفق باشید من دوست دارم باهمین پرچم خاک شم اراده خدا از خواست ما بلاتره

سمیرا پنج‌شنبه 26 مرداد 1402 ساعت 21:25

فاضله جان بابت صحبت های چند نقطه ازت معذرت میخوام عزیزم چند نقطه جان، ما وقتی به جایی می رسیم که بتونیم نظر مخالفمون رو هم مؤدبانه بشنویم، هر چند مخالفمون از نظر ما صد در صد هم اشتباه کنه. من مطمئنم که عمر ج. ا. تموم شده و نفس های آخرو میکشه ولی ما نباید اشتباه ج. ا. رو تکرار کنیم یعنی باید به مخالفین هم فرصت اظهارنظر بدیم و سرکوبشون نکنیم، ما همه ایرانی هستیم، باید در جهت آگاهی همدیگه قدم برداریم. باید حواسمون باشه که نباید فکر کنیم، هر چی ما میگیم درسته، همه چیزهایی هم که اونها میگن هم اشتباست، باید از صفر و صد بودن بیرون بیاییم. چند ساله دیگه که قدرت رو بدست بیاریم ان شاءالله، باید فضای باز ایجاد کنیم، همیشه منتقدین و مخالفین باعث پیشرفت میشن، اینو نباید فراموش کنیم

اشکال ندارد سمیرا مادر حتی برای حیوون مقدسه
مگه بده آگاهی؟خدا کنه من اشتباه کنم و راه درست پیدا کنم من توهین نکردم هیچوقت به مخالف خامنه ای منش من و چیزی که از خانواده تجربه وخامنه ای یاد گرفتم بهم اجازه نمیده اگه واقعا به آزادی درست اعتقادی هست من نباید بخاطر اختلاف نظر طرد بشم و توهین بشنوم چرا چند سال دیگه اگر واقعاً حق اینه الان باید کار تموم شده باشه چون از چندسال گذشته با نقطه و حرف صحبت نکن واضح حرف بزن من 30ساله مقابل همه شفاف حرف زدم مشکلی پیش نیومد

..... پنج‌شنبه 26 مرداد 1402 ساعت 16:35

سمیرا خانم
این فضله خانم خامنه ای بابابزرگشه

با این حرفاش میخواد عرازشه ازش حمایت کنن
دنبال پول و قدرته
شما میخوای خر رو ملا کنی؟

باخر ها نسبتی داری شما؟
مخ مردم رو نزن
من خودم میدونم کجات سوختهه

سمیرا چهارشنبه 25 مرداد 1402 ساعت 22:29

خامنه ای کیه که صدقه سرش با ما خوب باشن عزیزم، در اصل وظیفه ش خدمتگزار مردم بودن بوده ولی الان شده ولی نعمت و پادشاه خودکامه فقط با جلد به ظاهر مذهبی، که متاسفانه با این کارش مردم رو دین زده هم کرده روسیه و چین فقط منافع خودشون رو میخوان، و هر جاییکه براشون نفع نداشته، پشت ج. ا. رو خالی کردن! اونم ج. ا. که همه رقمه براشون خوش رقصی میکنه. ما توی کل دنیا به گوشه رانده شدیم و به غیر از چند تا کشور آفریقایی کوچیک بی قدرت، عملا ارتباط مثبتی با دنیا نداریم. سر قضیه کرونا ما جزو یکی از کشورهایی بودیم که بیشترین کشته هارو دادیم، پس کجاست پیشرفت علمی؟ خامنه ای حتی نذاشت زودتر واکسن به کشور بیاد، در این حد احمق و خودخواه. اگه نانوتکنولوژی و پیشرفت های صنعتی داریم، پس چرا اکثر مردم بیکارن یا دارن بیکار میشن؟ اون چیزهایی که توی تلویزیون میگن کشف و اختراع کردیم درواقع اختراعات اونور رو میارن با مهندسی معکوس، یعنی تجزیه ش میکنن و دوباره درستش میکنن، میگن ما ساختیم، که در اصل یه جور دزدی هست. چرا باید مردم توی کپر باشن، درحالیکه ما بیشترین منابع انرژی رو توی دنیا داریم؟ مردم سوریه، ایرانی خارج از کشور می بینن، بهش پشت میکنن، اونوقت میگی خامنه ای رو، رو سر میذارن! توی خود ایران پونزده میلیون طرفدار حکومتن، توی سوریه هم تقریبا همین حول و حوش یعنی بیست درصدی طرفدار بشار اسد هستن، طبیعتا اونا خامنه ای رو دوسدارن. دیگه زیادی گزافه گویی کردم، خودم میدونم ولی از صحبت و بحث باهات لذت بردم عزیزم

بهتره همه از خودمون بپرسیم من برای بهترشدن اوضاع چیکار کردم بعد برسیم به خامنه ای پوتین عاشق خامنه ای هست کپر روگفتم فکرنکن مشکل مردم مرغ ومسافرت و شادیه امیدوارم حرفات درست باشه

سمیرا چهارشنبه 25 مرداد 1402 ساعت 21:54

فاضله جان اگه جنگ دوست نبودن، چرا هشت سال یه جنگی که میشد دو سال طول بکشه رو با لجبازی ادامه دادن. مردم سوریه اسد رو نمی خواستن و میخواستن حکومتشون عوض بشه، ایران به بهانه دفاع از حرم (امامان در بهشت در آسایشند و نیازی به هیچ جور دفاعی نداشته و ندارند)، میلیون ها نفر سوری رو آواره کردن و به کشتن دادن، چون میخواستن بشار اسد بمونه، و نظر مردم سوریه براشون مهم نبود، سرمایه ای که میشد صرف ساخت زیربنا و صنعت بشه، تبدیل به اسلحه و بمب کردن تا اسد مردم خودش رو بکشه. همین الان درحالیکه مردم ما در فقر و فلاکت دست و پا میزنن، موشک به روسیه میدن تا اکراینی های بیچاره رو توی کلیسا و بیمارستان و... بکشن. چه دستاوردی داشتن جز فقر، فحشا و فساد؟ جوونهای مملکت اگه نگم اجمعین، صدی نود بیکارن، تورم پدر مردم رو در آورده، یه مرغ کوچیک دویست هزارتومنه درحالیکه حقوق وزارت کار پنج شش میلیونه، با پنج میلیون میشه پول اجاره، خورد و خوراک، درمان و تحصیل،... رو داد؟ تازه اگه اونکار پنج میلیونی گیر هم بیاد که نمیاد. کدوم مسافرت، کدوم لوازم آرایش، مردم میرن مسافرت زیر چادر و بدون امکانات رفاهی و نظافتی میخوابن، مردم شمال همه کلافن چون مسافرا دم در خونه اونها چادر میزنن و میخوابن! شما به این میگی مسافرت! چند نمونه از دستاورداشون رو اگه حوصله داشتی، لطفا برام بگو عزیزم

ما مقصر جنگ نبودیم روسیه ای که میگی صدقه سر خامنه ای باما خوبه مردم سوریه بشار اسد و رو سرمیذارن پس شمال رو کی به لجن کشیده آمارها اینو میگه کسی نتوانسته بهمون زور بگه حقوقم الان مردم چند شغل دارن بستگی داره چطور زندگی کنی من خامنه ای و متجاوز و جنگ افروز نمیدونم توقلب آمریکا می‌دونن الکی نیست هرجور صلاح میدونی پزشکی صنعت فولاد پتروشیمی هسته ای نانو و...ماندگار نیستیم و به هم کمک میکنیم مردم خونه شون تو کپرهست

سمیرا چهارشنبه 25 مرداد 1402 ساعت 20:28

هر کشوری وظیفه حفظ، حراست، امنیت و رفاه شهروندان خودشو داره، نه شهروندان بقیه کشورهارو. اصلا گیرم که درست، شاید این آدم هایی که ناراضین مملکت خودشونو دوسدارن، خانواده و دوستاشونو دوسدارن، و اصلا دوس ندارن مهاجرت رو با تمام سختیاش به جون بخرن. فقط میگن چرا باید ثروت ملی چهل و خورده ای سال به جای اینکه صرف رفاه و اشتغال مردم بشه یا صرف آزادی و شادی مردم بشه، صرف جنگ و آتش افروزی توی ایران و بقیه کشورهای همسایه شده؟ طی چند سال گذشته، چند میلیون نفر ایرانی مهاجرت کردن که اکثرا نخبه بودن، چرا این اتفاق افتاده؟ چون مملکت رو نالایقین و دزدها اداره میکنن فاضله جان

بی انصافیه بگیم تو چهل سال هیچی به دست نیوردیم اندکن اونایی که میتونن ونمیرن بخاطر مملکت ما آمار مسافرتا لوازم آرایش خریدامون بالاست بخاطر دفاع و امنیت خودمون از همسایه حمایت کردیم جنگ دوست نبودیم

سمیرا چهارشنبه 25 مرداد 1402 ساعت 19:13

من الان میخوام برم فاضله جان، توی یه کشور که برام به عنوان به انسان ارزش قائل باشن و کار خوب و مناسب داشته باشم و با کارم بتونم درآمد داشته باشم و مستقل بشم. اگه راه های بسیاری هست عزیزدلم یه راه رو که بنده بتونم انجام بدم و برم بفرمایید، به روی چشم میذارم

فحش بده به خامنه ای اغتشاش کن کلیپ ضد کشور رو سر میبرنت

سمیرا چهارشنبه 25 مرداد 1402 ساعت 18:11

فاضله جان اینجوری که نمیشه هر کی ناراضیه بگید بره عزیزم، الان من ناراضی ام ولی نمی تونم برم، مگه رفتن الکیه، پول زیاد میخواد، خدا توی قرآن هم گفته اگه جاتون خوب نبود هجرت کنید ولی آخه هشتاد میلیون آدم کجا بریم الان برای همون هجرت حداقل باید پونصد میلیون داشته باشی اگه تاره بخوای جونتو بذاری کف دستتو قاچاقی بری، حتی اگه نخبه هم باشی همون پونصد میلیون رو میخواد، ما معمولیا هم باید چند میلیارد داشته باشیم که بریم که اگه داشتیم اصلا نمی رفتیم. واسه خلق خدا فتوای الکی از روی شکم سیری میدن، شما تکرارش نکن عزیزم چون فتواش ظالمانه و اشتباهه. فتواش میگه یا ظلم مارو قبول کنید یا مملکتتون رو خالی کنید برید، ما بهتر بچاپیم. من میدونم شما از روی ساده دلی تون هست که اینجوری میگید، ولی به مسائل عمیق فکر کن فاضله جان

این حرف شاه هست وقتی سنگشو به سینه میزنن برن حتمامنافع توموندنه راه رفتن بسیاره نقد باید منصفانه ومودبانه باشه بی توهین اگه ظلم کردن نپذیرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد