حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

2نیا

سلام حساب مادرم از همه جداست فقط یه نفر هست که به اندازه مادرم دوسش دارم و خیلی مهربونه من روی خواهرام حساب نمیکنم چون باآرکاداش فهمیدم برای زندگی به قدرت بیشتری نیاز دارم

تو این دنیا دوتا کوکا دارم و مادرم لوییزا و چند دوست نتونستم افراد بیشتری رو پیدا کنم که وقتی می‌خوابم یابیدارم مررورشون تو ذهنم بهم آرامش بده پسر خواهر مم دوست دارم

قبل تصمیم گیری به شرایط طرف مقابل فکر کنید من گشنه ی اختلالات روانی و تغییرات هورمونی نیستم والا کوکام از شما سالمتره اوسکولم کردین

روی هم با 15,نفر رابطه ندارم

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 25 مرداد 1402 ساعت 23:13

سلام از ماست خدا مادر عزیزت رو حفظ کنه عزیزم پونزده نفر به نسبت خوبه ماشاالله من اگه دنیای مجازی نباشه، عملا تعامل آنچنانی ندارم، یعنی کاملا منزویم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد