حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

مقدس

سلام  به خیلیا گفتم داداش

به خیلیا گفتم بابا

به خیلیا گفتم آبجی

به خیلیا گفتم رفیق

اما فقط به دو نفر گفتم مامان

مادر مقدسه حتی برای حیوونا

داداشم میگه دوست داشتن کسی حتماً بخاطر نیاز نیست

آدم می‌تونه یه سگ رو دوست داشته باشه

یه خاطره تلخ بگم

من نتونستم عکس خامنه ای رو بذارم رو دیوار خونه

بخاطر همین پارش کردم

گوشی خریدم که هر لحظه ببینمش

اگه به آزادی درست اعتقادی هست

من نباید به خاطر این محبت توهین ناموسی بشنوم

همه از مادر به وجود می آییم فراموش نکنیم

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا جمعه 27 مرداد 1402 ساعت 19:42 http://rezablogger.blogsky.com

چیزی که من در این دو سال دیدم و حس کردم این بوده که این مملکت رو خود امام زمان نگه داشته وگرنه تا حالا صدهاهزار نیرنگ و فریب و حمله شده تا نظام سقوط کنه. مغز همه رو شستشو دادند و مثل ربات دارند حرفهای تکراری می‌نویسند اینجا و اونجا و هر روز یک کارشکنی و هر روز یک فتنه جدید

سمیرا جمعه 27 مرداد 1402 ساعت 14:22

همین گوشی که دست ماست، یه زمانی آرزوی ما هم بوده عزیزم الحمدالله به آرزومون رسیدیم، ان شاءالله شما هم بزودی یه گوشی خوب میگیری میدونم عزیزدلم که بهت چیزی نرسیده، چرا باید گوشی، خونه، کار و خیلی چیزای دیگه برامون آرزو باشه، برای نود و پنج درصدمون آرزوئه، چون اینا توی چهل و پنج ساله گذشته ثابت کردن لیاقت اداره کشور رو ندارن. هم بلد نیستن و هم دلسوز نیستن.

نه گوشی بر اکثر ما آرزو نیست برای عده ای که نتونن و خیلی چیزای کوچیکتر آرزوی عده ای هست یکی از دلایلش اینه که ما به هم کمک نمی‌کنیم و با حیوونا رابطه بهتری داریم ان شاءَاللّٰه خدا کمک کنه

سمیرا جمعه 27 مرداد 1402 ساعت 12:53

حق باشماست عزیزم متاسفانه مردم بی نهایت خشمگین هستن و حق هم دارن بابت خشم و ناراحتیشون البته بابت توهین حقی ندارن قطعا. ولی ما باید روی فرهنگ در آینده سرمایه گذاری کنیم، که مردم توان پذیرش مخالف رو داشته باشن. البته باید بپذیریم این فرهنگ سازی نیاز به سال ها هزینه و انرژی داره و راحت بدست نمیاد فاضله جان، الان فقط شما نیستید که کامنت های توهین آمیز دریافت می کنید، بقیه که در مورد مسائل سیاسی هم نمی نویسن، کامنت های بی ادبانه زیاد دریافت میکنن. یه تعدادی هستن نه تنها توی ایران بلکه خارج ار ایران هم همینه، وقتی توی فضای مجازی هستن و خیالشون راحته که شناسایی نمیشن، هرچی که دوسدارن میگن و بقیه رو اذیت میکنن. درحالیکه آدم هایی که بهشون توهین میشه حقیقی ان و ناراحت میشن. خب اینها میشه کارما و جاهای دیگه ای در زندگی بابت بی ادبیشون قطعا ادب میشن تا اونجاییکه میتونی اهمیت نده عزیزم

کلاً من میخواستم افسر جنگ نرم باشم موقع خرید گوشی بلد نبودم وبلاگ بسازم حتی دلم میخواست اسم وبلاگم «عاشق سید علی باشه متاسفانه فکرمیکنن من خیلی مرفه ام واز خامنه ای چیزی رسیده گوشی که تو دست اونا وشماست آرزوی منه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد