حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

اشتباه من

سلام قلم من نذر شهید هست کتابام هدیه به شهداست چند باری از سر عجله ومحک زدن افراد به بعضیا توضیح دادم کتابم هدیه به شهداست مایلید تو ثوابش شریک بشید؟

این شبه برای آدما به وجود میاد من وضع مالی خوبی دارم وگرنه کتاب چاپ نمی‌کردم

واقعیت این است که من نمی‌ذارم کار شهید رو زمین بمونه و همیشه خدا کمکم کرده

شاید لحن بیان من خوب نبوده اما برخورد آدما هم خوب نبوده

خلاصه که شهدا هم روزی رفتن که

این بچه هایی که سنگ مخارجشونو به سینه میزنید راحت تر زندگی کنند

من اهل دروغ وریا نیستم اما وقتی نمایشگاه ماشین داری کسی تونت بهت اعتماد نمیکنه پول بهت بده


نظرات 1 + ارسال نظر
سمیرا شنبه 28 مرداد 1402 ساعت 22:16

توی نت نباید به این راحتیا اعتماد کرد و پول به کسی داد عزیزم، حتی تو دنیای واقعی هم نذرتون قبول ولی سود مالی خودت رو هم در نظر بگیر عزیزم، مطمئنم اینجوری شهدا هم خوشحال تر میشن، حداقل از الان به بعد

شهدا کار خودشون کردن نوبت کنه
باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد