حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

فتوای شخصی

سلام تو گروه مذهبی ایتا

مدیر خانم اومد پی وی گفت مناسب نیست خانم عکس بذاره همه مدام ببینن عکستو بردار

شالم عقب بود تیپ شخصی خودم زیاد محجبه نیستم فکر میکنم به نظرش بدون آرایش زیاد خوشکل بودم

خب بحث بالا گرفت و برام مطلبی گذاشت و تجربه خودش 

اما قانع نشدم وقبل از حذف توسط ایشون که کوتاه نیومدن ترک گروه زدم و ایشون گفتن انتقاد به خودت شد و فرار کردی

درحالیکه به نظرم ایشون فتوای شخصی دادن وقانونشون جزء قوانین خدا وکشور نبود و غیر منطقی بود

بااین کارا و رفتار باعث دین گریزی وحجاب گریزی نشید

هرکس باهر طرز فکری ممکنه عکس شخصی بذاره

بعدشم من غریبه تو اد لیست ندارم

خانم بودن عکسم زیادخوشکل بوده

ترسی ندارم بگن خوشگلی بهم

من شاعرم و عکسم همه جا هست

زیر بار حساسیت های زیاد بی جا نمیرم

نظرات 1 + ارسال نظر
خانم مهندس شنبه 4 شهریور 1402 ساعت 13:47 https://msengineer.blogsky.com/

چقدر این برخوردها بده ...

فتوای خامنه ای احتیاط مستحب داره نگفته نذارید
بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد