حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

راز ونیاز

سلام از چند روز پیش

که پام خورد به در حمام و برگشت عقب

داشتم راز ونیاز میکردم

تا پرویدم دردم خوب شه

الان میتونم راه برم عمقش درد داره

مامانم میگه پاوو خوب شده

عمقش عیب ندارد

علاقه خاصی به بررسی مدلهای گوشی دارم

آخرش چیزی میشه که ربطی به تحقیقات من نداره

دارم به رنگ و اندازش فکر میکنم و تصویر سازی میکنم

تا دو هفته دیگه

خدا کنه شیک باشه

بی شک معتقدم کسی برای آرزوهام دعا کرده

از آدم بدقولی بدمان می آید

تمیز کاری خونه ی وبلاگی و زندگی

بابام وقتی زیر بغل منو میگیره

دستشومیشوره

توضیحی ندارم

کاش موقع امتحانامم خودکارم تموم میشد 

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 8 شهریور 1402 ساعت 02:21

در مورد بابات ناراحت نشو، هوا واقعا گرمه، و همه مون بدجور داریم عرق می کنیم مطمئن باش با این گرما اگه دستمونو زیر بغل خودمون هم ببریم، می بریم میشوریم در مورد پات ان شاءالله هر چه زودتر خوب بشه، و گوشی هم هر چه زودتر به دستت برسه و باهاش کارهای مفیدی انجام بدی عزیزم

ناراحتم
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد