حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

اصلاً مهم نیست

سلام .ببینید الان مث یه خانم معقول تکیه دادم به پشتی و نشستم تا تمرکز بیشتری روی نوشته هام داشته باشم

وقتی میخوایین در مورد موضوعی حرف بزنید یه طرف قضیه رو نگیرید طرف دیگه رو بکوبید.

فارغ از همه چیز اگه بخوابیم منطقی و منصفانه نگاه کنیم زندگی توی هرجای این کره ی خاکی شرایط مشکلات مزایایی داره وهمه اینا کنارهم هستن و باید اونارو پذیرفت

این نظام وکشور هم حتماً تابع قوانین و شرایطی هست مث همه جا ما نمی‌توانیم اونا رو نادیده بگیریم سیاه نمایی هم نکنید اونایی که تو همین شرایط زندگی خوبی دارن تلاش میکنن فحش نمیدن و دارن بهترشو به دست میارن هم کم نیستن

اینکه هی جنبش راه بندازی اعتصاب فلان بهمان فقط به نیت اینکه کورکورانه بگی گوربابای خامنه ای و به جایی نرسی که نشد

اصلاً هزار بار گور بابای خامنه ای ونظامش

برنامه ی جنبش شما چیه؟هدف چیه؟

خامنه ای رفت چیکارمیخوایین بکنید؟

یه نگاه به قوانین پوشش تو کشورا وپوشش خود خارجیا بکنید

همین جور مردم رو ول کنید لخت پاپتی همدیگه رو بخورن؟

این ایران بعداز خامنه ایه؟

این پیشرفتی هست که برا کشور متصورید؟

اصلاً برام مهم نیست که کسی این پست رو نخونه

بیان فحش خواهر مادر بدن به من 

من دارم زندگی میکنم و شعرایی چاپ کردم که گفتم جمهوری اسلامی ایران نمی‌ذاره مجوز بگیرن اما چاپ شد

من نخوردم  ونبردم از مقام و منصب خامنه ای

دستم گذاشتم رو بازوم اراده کردم و فحش ندادم به کسی

هنوز قد لباس و گوشی و عکسای لاکچری ومسافرتای شمام ندارم

ولی شمارو به وجدانتون فکر کنید

یاحق

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیرا دوشنبه 13 شهریور 1402 ساعت 12:38

فاضله جان، دنیای ما توی ایران رو به رشد و تغییرات مثبته ان شاءالله، چون بعد از تباهی و سیاهی حتما روشنایی و نور میاد خیلی ذهنت رو درگیر این مسائل نکن، بلاخره میشه هر آنچه که باید بشه

والا من دارم میبینم هیچ جای دنیا کاری به اسلام هم ندارم گور پدر خامنه ای ولی هیچ جای دنیا مث ایران لباس نمیپوشن کاری هم نکردن چندتا پلیسو کشتن فقط
ماهم منتظریم 45ساله بشه
خدا کریمه
اما حق اینجوری نمیگیرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد