حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

علی

سلام افسردگی ام شدید شده

خوابم بهم ریخته

پیتزا هم نمیخرم

برنامه دارم کتابام بذارم برافروش

تعداد کمی میشه

برا شروع خوبه

تو فرهنگ ما شاید بشه گفت همه ی ما آدما پدر ابهت خاصی داره درستش همینه جز این  باشه فایده ندارد همیشه احساس شرم و حریم و احترام خاصی بین پدرا و بچه ها هست اون صمیمیت وحس راحتی نیست

روی این حساب هیچوقت نتونستم با امام علی علیه السلام تو همه سالها ارتباط خوبی بگیرم البته الان اوضاع بهتره

بعضی از حدیثای امام علی علیه السلام رو دوست دارم

هر چی توضیح بدم بی فایده است

حدیث امام علی علیه السلام رو میذارم

شاید بهتر بگه

کاش فرصت داشته باشم 


نظرات 4 + ارسال نظر
سمیرا پنج‌شنبه 16 شهریور 1402 ساعت 22:13

چشمت پر نور من خیلی وقته تصمیم گرفتم کتاب شعر از شاعرهای جدید بخونم، باعث افتخارمه اگه قسمت بشه و از کتاب شما شروع کنم

ممنون

گیل‌پیشی چهارشنبه 15 شهریور 1402 ساعت 11:37 http://Www.temmuz.blogsky.com

سلام عزیزم. چطوری؟
افسردگی رو پرواز بده بره

سلام خوبم میگذرونم

khatoon چهارشنبه 15 شهریور 1402 ساعت 11:17 https://memories-engineer.blogsky.com

حضرت پدر خیلی مهربونه خیلی سخاوتمنده
اینجوری نگو
باهاش ارتباط بگیر و ازش بخواه.

حق باشماست

سمیرا سه‌شنبه 14 شهریور 1402 ساعت 15:53

حدیث قشنگی بود ولی به خودت خیلی سخت نگیر دوسدارم اولین کتاب جدیدت رو من بخرم اگه شرایط فروش و پست کتاب فراهم شد، لطفا یکیشونو برام امضاء کن و بفرست، هزینه پست و کتاب رو با شماره حسابت رو برام ایمیل کن تا پولامو خرج نکردم، یه دونه بگیرم

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد