حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

اجازه بدید

سلام  یه سوال ازتون بپرسم ؟

تا حالا با آدمایی که  رفتارشون رو براساس تغییرات هورمونی با شما تنظیم میکنن برخورد داشتید؟

اونایی که دو روز خیلی خوبن میان حرف میزنن محبت وعده

بعد بی هیچ دلیلی غیب میشن و این چرخه ادامه داره

همه ما یه وقتایی از هم فاصله میگیریم و نیاز ماست اما رفتار بعضیا بی ثبات و به شدت هورمونیه 

اینا اعصاب آدمو فرسایش میدن و آرامش نمیدن

به همچین آدمایی فرصت ندید و بهشون اعتماد نکنید

واقعا فعالیت مجازی و فضای وبلاگ تعامل بیرون و شخصیتم رو رشد داده

نظرات 5 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 21:00

حدس میزدم قاداسی معنی تشکر بده، الان معنیش رو سرچ کردم فدای تو مهربون

عزیزمی

سمیرا چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 20:45

ممنون ماهش جونم

ماهش گل من

ماهش چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 19:43 http://badeyedel.blogsky.com

من واقعا جنون بهم دست میده
دست خودم نیست مثل حمله می مونه!

تاج سرمی

ماهش چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 19:40 http://badeyedel.blogsky.com

گل گفتی سمیرا جون

من اگه این کارا رو می کنم برای اینکه روانیم اگه اذیت میشی دیگه بهت پیام نمیدم!

منظورم به شما نبود ماهش گلی

سمیرا چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 19:06

بله این نشون میده هنوز ثبات شخصیتی پیدا نکردن، یا شاید هم در ابتدا از طرف مقابل خوششون میاد ولی با گذر زمان دلشون رو میزنه. راهکارت در مواجه با اینجور آدما باید این باشه که وقتی رفتن به خدای بزرگ بسپاریشون و تمام چند میلیارد آدم روی زمین زندگی میکنن، چرا باید اهمیت بدیم البته این از ناپختگی رفتاریشون هست که نمیتونن از اول تشخیص بدن که طرف مناسبشون هست یا نه، و یا اینکه بعد که تشخیص دادن، درست از زندگی اون آدم بیان بیرون، با احترام نه با غیب شدن به مرور زمان، فاضله جان تجربیاتت که بالاتر میره، و آدمارو بهتر میشناسی، خیلی اهمیت نمیدی به اینجور برخوردا

قاداسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد