حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

دروغ بزرگ

سلام نمیدونم قبلاً اینو گفتم یانه

اما اینکه میگن بچه ها برای والدین فرقی نداره

یه دروغ بزرگه و هیچ وقت باور نکنید

ویژگی های اخلاقی بچه ها ممکنه

توسط پدر و مادر با بزرگنمایی نشون داده بشه

و این عامل باعث تفاوت توجه ومیزان محبت والدین به بچه ها میشه

البته من بخاطر ویژگی ها و مشکلاتی که دارم به همه حق میدم رفتار متفاوتی باهام داشته باشن

اما لطفاً بین بچه ها و آدما تفاوت زمین وآسمونی قائل نشید

نظرات 3 + ارسال نظر
سمیرا پنج‌شنبه 23 شهریور 1402 ساعت 14:39

ببین نمیشه عملا فرق نذاشت، فرض کن شما به والدینت توجه و محبت میکنی، یه بچه دیگه میاد اذیتشون میکنه، آیا عملیه که فرق نذاشت! ولی اینکه مثلا بابت دختر پسر بودن یا ویژگی های دیگه ای که ربطی به تلاش فرد نبوده، فرق گذاشت کار درستی نیست. برای فرزندان هم پیش میاد مثلا ممکنه پدر یا مادرشون رو به یک اندازه دوست نداشته باشن. شرایط تو خاص هست فاضله جان ولی خیلی به این احساسات پر و بال نده، مثلا یه جاهایی به نظرم بیشتر از اینکه فرق گذاشتن والدین باشه، بزرگنمایی های خودمونه

واقعاً برای بچه ها آزار دهنده هست حتی اگه دیدبچه ها باشه خب رفتار والدین باعث میشه

رسیدن پنج‌شنبه 23 شهریور 1402 ساعت 14:39

منم قبول دارم که دروغه
بارها تجربه و حسش کردم خیلی زیاد

ماهش پنج‌شنبه 23 شهریور 1402 ساعت 14:05 http://badeyedel.blogsky.com

آره درست میگی والدین چه بخوان چه نخوان بین بچه هاشون فرق میزارند!

ذوق کردم که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد