حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

احترام

سلام من تو چند گروه مذهبی سیاسی عضوم 

از اونجایی که خیلی مذهبی نیستم و ادبیات خاص خودمو دارم 

که به مذاق مذهبی ها خوش نمیاد

همیشه بهم میگن با احترام از بزرگان مملکت و دین حرف بزن

مثلاً من هیچوقت به امام علی تو زبون خودم  نمیگم امام علی

و این برای حزب الهی ها بی احترامی محسوب می شه

درحالی که قصد من بی احترامی نیست ادبیاتم اینطوریه 

اینم بگم که خودشون منو دعوت میکنن

دیشب به گروه طلاب دعوت شدم گفتم طلاب نیستم گفتن گروه عمومیه

اسم  کاربری آرکاداش بود و چون گفتم شیطونم انواع حرفها و قضاوت ها رو کردن

چون نگفتم امام خامنه ای ریپورتم کردن ودیگه برنگشتم

من یاد ندارم دنبال مخ زنی پسر مردم بوده باشم

همیشه مخم رو زدن

حتی آرکاداش 

یه چیزی تو فرهنگ ترکا خیلی دیدم

چشم و دل سیری

چشم پاکی 

دخالت نکردن

مواظب رفتارت بودن

تمام احساس و به موقع خرج کردن

مهربون و بامعرفت

باسواد

آرکاداش یادم داد اینارو

یه وقتایی دعوا سر سربند یافاطمه بود

نظرات 4 + ارسال نظر
خانم بیدار جمعه 24 شهریور 1402 ساعت 22:19 https://maserman.blogsky.com/

گیل‌پیشی جمعه 24 شهریور 1402 ساعت 17:15 http://Www.temmuz.blogsky.com

تو گروه‌هاشون عضو نشو، آدمو دق میدن.
ممنون از تعاریفت

سمیرا جمعه 24 شهریور 1402 ساعت 14:34

فاضله جان، شما باید جایی که هستی رو بسنجی و همه جا یه جور برخورد نکنی، این به معنای ریاکاری و حزب باد بودن نیست بلکه به معنای عاقل بودن و محافظت از خوده. اولا از نظر من باید حرمت افراد مقدس دینی رو گرفت، حتی اگر هم اعتقاد نداریم نباید به اعتقادات دیگران بی ادبی کنیم، نهایت میشه خیلی مودبانه از گروه بیرون رفت و نه خودت و نه دیگران به دردسر نمیفتن، دوم اینکه نگو من شیطونم چون تصور بدی از خودت ایجاد می کنی و دیگران ممکنه سوءاستفاده یا قصاوتت کنن. و اینکه همیشه عاقلانه بسنج و رفتار کن. تازه آدم عاقلانه هم که رفتار میکنه، کلی آسیب می بینه، وای به حال اینکه نسنجیده قدم برداری

ماهش جمعه 24 شهریور 1402 ساعت 13:34 http://badeyedel.blogsky.com

اونا شستشوی مغزی شدن یا براشون صرف می کنه این جوری باشند ولشون کن

بله
آبرو دینو بردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد