حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

زندگی

سلام زندگی بهم نشون داد

اگه 10تا خواهر داشته باشی

به یه کوکا نمی ارزه

دارم سختی نداشتنشو باتمام وجود حس میکنم

آرکاداش همه چیز منه

همه چیزی که هیچوقت نداشتم

خیلی مرده

فقط اون می‌دونه

چطور باهام رفتار کنه

و من کنده نمیشم

نظرات 5 + ارسال نظر
سمیرا دوشنبه 27 شهریور 1402 ساعت 18:57

بیخود توقع داره واسه خودت بهتر شو نه واسه یکی دیگه، اگه این آدم باعث میشه تلاش کنی که بهتر بشی خب هیچی، ولی فقط به خودت خیلی فشار نیار، در حد توانت تلاش کن

حتماً چیزی میدونه

سمیرا دوشنبه 27 شهریور 1402 ساعت 18:34

از خودت خیلی توقع داری ولی تا وقتی هست که قراره باشه، اگه موند فبها و اگه رفت فدای سرت دیگه هم نگو بی لیاقتی منه، تو لیاقت خیلی خوبیهارو داری عزیزم

خب طرف مقابل توقع داره

سمیرا دوشنبه 27 شهریور 1402 ساعت 14:33

علاقه ت به سمت وابستگی میل میکنه از نظر من من نمیگم اون آدم خوبی نیست، یا حتی بهتر از تو نیست ولی یادت باشه، تهش آدمه، موجود برتری نیست

از من بهتره
از بی لیاقتی من هست
باید سعی کنم از دستش ندم
بعدش فایده نداره

تیلوتیلو دوشنبه 27 شهریور 1402 ساعت 14:09 https://meslehichkass.blogsky.com/

من خیلی تازه واردم
هنوز دقیق نمیدونم چی به چیه
ولی دوست داشتن از هر مدلی که باشه زیبایی های خودش را داره

بله
در مورد کسی هست که به عنوان داداشمه

سمیرا دوشنبه 27 شهریور 1402 ساعت 13:18

خیلی بیش از حد به آدم ها وابسته نشو، اونم یه آدم معمولیه با نیازهای معمولی، اون چیزی که توی ذهنت ساختی نیست عزیزم، اون وقت اگه کوچیکترین خطایی بکنه، با کله زمین میخوری عزیزدلم، همه آدمن، همه معمولین، اینو یادت باشه

اون یه آدم معمولی نیست و اشتباه نمیکنه اشتباهات از منه
علاقه اس وابستگی نیس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد