حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

حس بد

سلام امروز یه دختر دهه هشتادی رو مرز دهه نود تو بلاگفا

برام نظر گذاشته بود

رفتم دیدم وبلاگ داره

به این حد از بلوغ فنی واطلاعاتی خوشبین نیستم

انگار حرفاش مال خودش نبود

جنبش ززآ به کجارسید

تونست جمهوری اسلامی ایران رو

زمین بزنه یانه؟

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم و سعید. جمعه 7 مهر 1402 ساعت 17:54 http://Saghf.blogsky.com

متاسفانه فضای مجازی باعث بلوغ زودرس و پرت شدن بچه ها از کودکی به بزرگسالی شده

بله

khatoon پنج‌شنبه 6 مهر 1402 ساعت 14:45 https://memories-engineer.blogsky.com/

جنبشی که رهبر فهمیده نداشته باشه که مورد وثوق همه باشه محکوم به شکسته

چی بگم
هیچی ندارم آخه

رضا پنج‌شنبه 6 مهر 1402 ساعت 09:34 http://rezablogger.blogsky.com

آخ آخ در زمینه برعنداز کشی من خیلی تبحر دارم! هههههه
اینقدر این مفلوک های بدبخت رو مسخره کردم و سر به سرشون گذاشتم.
تو زیاد ادبی و با احتیاط مینویسی ولی من با ادبیات خودشون و بلکه بدتر و کثیف تر بهشون حمله میکنم

قصدم حمله نیست واقعاً نمیدونم چی می‌خوان برنامه ای ندارن

علی نقی شاه پنج‌شنبه 6 مهر 1402 ساعت 00:46 https://metaphysic2.blogsky.com/

درود بر شما
سوال خوبی است. اگرچه‌ دوره سقوط حکومت ها به پایان رسیده و جوامع وارد مرحله جدیدی از حیات سیاسی اجتماعی شان شده اند اما متاسفانه بخش قابل توجه ای از جامعه ما به مانند اصحاب کهف در گذشته مانده اند و این البته جای تحقیر و نکوهش ندارد بلکه باید حاکمیت را وادار کرد نسبت به بهداشت روانی جامعه بی تفاوت نباشد وگرنه به جای سقوط حکومت، به فروپاشی اجتماعی مبتلا خواهیم شد. حکومت، بدون یک جامعه تندرست و شاد به چه کار خواهد آمد؟
با فروتنی و مهر

سلام هدف جنبش ززآ چیه؟برنامه اش برای جامعه ای بهتر چیه؟حرکاتشون بچگانه و جزئیه مث اینه که من بخونم برابیست ولی برای 10هم شادی کنم
واقعاً تو جامعه شادی نیست و شادی با ابتذال به دست میاد؟جور دیگه ای نمیشه شاد بود؟خود جنبش و مفادش سلامت روانی جامعه رو تهدید می‌کنه معتقدن کارها با زور پیش نمیره پس چطور حکومت رو وادار کنیم با اونا راه بیاد؟نتیجه میده؟

سمیرا چهارشنبه 5 مهر 1402 ساعت 23:56

ز. ز. آ. عمرش یه ساله عزیزم

والا از وقتی دست چپ وراستمو شناختم می‌خوان حکومت و عوض کنن جز حرکتای هیجانی وجزئی و ضعیف وبی برنامه هم چیزی نمیبینم

سمیرا چهارشنبه 5 مهر 1402 ساعت 22:57

هنوز زوده، ولی پیروز میشه ان شاءالله

انقلاب خمینی 15سال نتیجه داد
45سال کمه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد