حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

موفقیت من

سلام عصری به آنا کمک کردم 

تکالیف مهدشو انجام بده

فکر نمی‌کردم بتونم از پیش بربیام

اما کلی ذوق کردم

همش میگفتم موفق شدم

اولش گفتم بلد نیستم

اما مامان گفت خاله بلده

گاهی بهم اعتماد به نفس میده

دل خوش شدیم

منم دوست دارم محصولات وطنی استفاده کنم

اما گوشی جی ال ایکس مونتاژ شده ایرانه

لطفاً خود را گول نزنید

کلاس آموزش وزن میرم

یکی دو شعر کلاسیک

باوزن ست نوشتم

کلاًً رو  مدار ذوقم

سرم گیج نره

نظرات 2 + ارسال نظر
آقای رعد جمعه 10 آذر 1402 ساعت 23:45 https://iammrthunder.blogsky.com/

سلام
امیدوارم سلامت باشین
اوضاع بر وفق مراد باشه

کلاس آموزش وزن یعنی عروض و قافیه؟
باورم نمیشه همچین کلاسی وجود داشته باشه، چه جالب
حضوریه یا مجازی؟

سلام.سپاس.بله زیاد هست حضوری مجازی
تلفنیه مال من

سمیرا جمعه 10 آذر 1402 ساعت 21:22

ماشاالله بهت، امیدوارم همه درهای موفقیت رو باز کنی ان شاءالله من عاشق با بچه ها بودنم، مخصوصا بازی و نقاشی باهاشون خیلی می چسبه چرا نتونی، لطفا خودت رو واسه هیچی دست کم نگیر آفرین که کلاس میری ماشاالله محصول ایرانی اگه خوب باشه حتما باید خرید، ولی اگه ضعیفه پول رو نباید دور انداخت

مرسی
تولیدش کمه ریسکش بالاست
دیگه حزب الهی ان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد