حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

شاید

سلام.

امشب بدترین و تلخ ترین شب زندگیمه

احساس میکنم یائسه شدم

بزرگترین دلخوشی شخصیم داره تموم میشه

خیلی گریه کردم

خیلی حالم بده

برا من که هیچی نداشتم 

خیلی سخته

دعام کنید

نظرات 3 + ارسال نظر
گیل‌پیشی شنبه 11 آذر 1402 ساعت 23:16

یائسگی رو که پزشک با آزمایش تشخیص میده.
یه شبه مگه میشه حس کنی یائسه شدی.

احساس بدی دارم

سمیرا شنبه 11 آذر 1402 ساعت 22:45

توی ایمیل جواب دادم، خیالت راحت یائسه نشدی عزیزم اگه با این علائم زن ها بخوان یائسه بشن، الان همه مون اجمعین یائسه شده بودیم عزززیزدلم چرا الکی خودتو اذیت می کنی، برو یه شربت زعفرون درست کن بخور، خیالت راحت باشه از پریودت بزودی زود ان شاءالله لذت می بری یعنی عاشقتم دخمل

چی بگم

سمیرا شنبه 11 آذر 1402 ساعت 22:18

متوجه نشدم واقعاً فکر می کنی یائسه شدی یا انقدر ناراحتی انگار یائسه شدی. اولا که یائسگی اصلا بد نیست عزیزم، هر چیزی که طبیعیه قشنگه و این تعریف های القا شده توسط جامعه مردسالارانه به زن هاست که یائسگی رو بد تعریف کرده، یائسگی اتفاق فرخنده ایه چون یعنی یه زن زندگی کرده و به این مرحله رسیده حالا اگه واقعا چنین حسی داری، در چند سال گذشته حدقل دو تا دوست من دکتر بهشون گفته دچار یائسگی زودرس شدن و اون بندگان خدا چه استرسی بهشون وارد شد و ماشاالله پنج شش سال هم گذشته و خبری از یائسگی زودرس هم نبوده. اگه حالت دوم هست، یعنی از ناراحتی چنین حسی داری، مشکلی نیست که آسان نشود دخمل عزیز من، به شرط اینکه هراسان نشوی هر دلخوشی حتی اگه تموم هم بشه، یک عالمه دلخوشی های جدید در راهه ان شاءالله، این یکی از قوانین زندگیه، سختی هست ولی شادی هم هست دعا هم به روی چشم، فقط خودت رو خیلی اذیت نکن، استراحت کن، فردا ان شاءالله حالت خیلی بهتر میشه

احساس میکنم معلوم نیست
کاری به مردان ندارم هنوز لذتی از پریود نبردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد