حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

کمی فکر کنید

سلام اصلاً دوست ندارم تو ذهنتون احساس بزرگنمایی یا غیرمنطقی یا

احساسات بد شکل شکل بگیره

اما پیشنهاد میکنم بارها اگه نه

حداقل یکبار نسخه اصلی جوجه اردک رو ببینید

خارجیا به محتوا حتی تو دوران کودکی اهمیت میدن

ممکنه شخصیت کارتونی جوجه اردک زشت

به شخصیت خیلی از ماها نزدیک باشه

بیایین زندگیو خیلی هندی نبینید

من هرچقدر ویژگی خوب داشته باشم

شرایط من ومشکلات من همیشه با کنه

و من سعی میکنم این واقعیت رو بپذیرم

هیچکس دوست ندارد جای من باشه

یا یه بچه مثل من داشته باشه

بچه های استثنایی نمیتونن

به محبت زیاد دلخوش باشن

سختگیریا هست

از نگاه جامعه بگذریم

یه ذره مشکل مغزی کار رو تموم می‌کنه

ماها مث جوجه اردک زشت

تفاوتا رو احساس میکنیم

خلاء های جبران ناپذیر

آخرش تبدیل به بچه قو نمیشم

آرکاداش نسخه اصلی رو برام فرستاد

شاید میخواست بگه

یه روز میاد که 

برام کادو بخره

اونم نه کادویی که خودم بخوام

کادویی که تشخیص بده مناسبه

خیلی با برنامه کار می‌کنه

خلاصه که داشته های آدما

آرزوهای های آدما مقدار و کیفیت غم و شادی آدما

فرق داره

تلاش آدما وجامعه برای ساختن بچه های استثنایی

به طرد از جامعه منجر شده

شادی ما پررنگه

غممونم پررنگه

اما آدما می‌خوان سنگ باشیم 

و قانع

کم و زیاد ما 

با کم و زیاد شما فرق داره

چون سرشت ما اینجوریه

به دریا رفته میداند

مصیبت های طوفان را 

نظرات 3 + ارسال نظر
bahar جمعه 24 آذر 1402 ساعت 22:55 http://man0baharam.blogsky.com

فاضله عزیز من بهت افتخار میکنم
چون با وجود محدودیت های که داری
ولی راه روشنی چون نویسندگی رو انتخاب کردی و داری براش تلاش میکنی
من در نزدیکانم کودکی هست که متاسفانه خودشو باخته و براش خیلی ناراحتم
عزیزم پرقدرت ادامه بده
من معتقدم هر ادمی یک رسالتی تو زندگیش داره
بگرد ببین رسالتت چی هست اونو انجام بده

اون بچه عمیقاً تفاوت رو احساس کرده راهی نیست که باید پذیرفت

سمیرا پنج‌شنبه 16 آذر 1402 ساعت 16:18

حق با توئه

سمیرا پنج‌شنبه 16 آذر 1402 ساعت 14:37

من قبول دارم که شرایط خاصی داری ولی فرو رفتن توی نقش قربانی بهت کمکی نمی کنه. زندگی همینه، خیلی سالم تر، پولدارتر، زیباتر،موفق تر و باهوش تر از ما هم دلشون برای خودشون می سوزه و فکر می کنن خیلی بدبختن. چون همه فکر می کنن چرا من؟! فقط من اینجوریم، درحالیکه طبیعت به هیچکس رحم نمی کنه، همه مشکلات خودشون رو پررنگ می کنن، و میگن فقط من با این مشکلات سر و کله میزنم، بقیه خیلی خوشبخت، سالم و پولدارن. این طرز فکر فقط زندگی رو برای خودمون سخت تر میکنه. من دیگه در این زمینه صحبتی نمی کنم شاید من اشتباه می کنم، خوش باشی عزیزم

ما با آدم سالم تفاوت هاشون کاری نداریم
گفتم بچه های استثنایی
من نقش بازی نمیکنم خودمم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد