حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

خوش گذشت ؟

سلام. تلویزیون مون درست شد

دربی پایتخت مساوی شد

سهام عدالت واریز شد

اینقدر خلم که

مجبور شدم موجودی بگیرم

الان موجودی کارت پس انداز من

در بیشترین حد خود

در سی سال گذشته است

هنوز عادت محک زدن أدما

و موسسه ها با منه

مقداری خرید کردم

تارسیدن منابع مالی جدید

به جز نت ‌ خرجی ندارم

هنوزم ذوق گوشیم دارم

دلتنگم  برای آرکاداش

و با مامان لوییزام رابطه خوبی دارم

وقتی یکی آدم حسابتون می‌کنه

مواظب باشید از محبت و اعتمادش سو استفاده نکنید

بازم دلتنگم شدید

فکر کنم قهر طوره

بچه بازی در میارم

خدا هم چاره نکرده

بدون من خوش گذشت ؟

نظرات 3 + ارسال نظر
گیل‌پیشی جمعه 24 آذر 1402 ساعت 13:19

لحظاتت غرق آرامش باشه عزیزم

ملسی

سمیرا پنج‌شنبه 23 آذر 1402 ساعت 23:20

معلومه که واقعا به قول شاعر شیطونیتم قشنگه

سمیرا پنج‌شنبه 23 آذر 1402 ساعت 20:11

با تو عمری، بی تو هرگز جیبت همیشه پر پول باشه ان شاءالله تلویزیون هم الحمدالله که خوب شد گوشی تازه تا یه سال هم جذابیت داره خلاصه لطفا مارو تحریم نکن وقتی با بقیه قهری

واقعاً؟با لحن خانم شیرزادهمیشه که پولدار نیستممن قهر نکردم شیطونی کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد