حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

رژیم غذایی

سلام بعداز ماجرای پریودم

تصمیم گرفتم رژیم‌ غذایی رعایت کنم

تا تونستم تخم مرغ و بادمجون خوردم و شیرینی جات

تو خوردن ترشی سیب زمینی رژیم  گرفتم

البته مرغ و سالاد خوردم

مامانم میگه چرا ترشی نخوردی؟

میگم 10روز دیگه پریودمه

میگه از الان تا ده روز دیگه؟

چشمم ترسیده حسابی

همتون محرم من هستید

به داداشامم میگم

در مورد پریودم

با توصیف کامل

از سردی و افت فشار

آرکاداش همیشه میگه برو دکتر

میگم نزدیک پریودمه

میدونید فکر کنید کلاس میذارم

ولی داداشام خیلی چشم پاکن

و راهنمایی میکنن

من تنها دختری ام

پریودمو دوست دارم

این ماه کمی بخاطر نگرانی

و فکر ممکنه عقب بیفته

و سردی

نظرات 2 + ارسال نظر
گیل‌پیشی یکشنبه 3 دی 1402 ساعت 23:08 http://Www.temmuz.blogsky.com

سلام فاضله جونم. خوبی دوست گلم؟
ایشالا همیشه سلامت و شاد باشی و نظم پریود‌ برقرار

سلام عزیزم سپاسگزارم
خوبی؟

سمیرا یکشنبه 3 دی 1402 ساعت 14:41

چقدرخوب که قدر نعمت پریود رو میدونی عزیزم فکر نکنم هیچوقت یادم بره، که گفتی من هنوز از پریودم لذت نبردم ان شاءالله همیشه به شادی باشی و سلامت عزیزم خیلی بهش فکر نکنی و مراعات نکنی به نظرم بهتر باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد