حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

همه برای یکی

سلام.وقتی فکری به ذهنم میرسه

یا سوالی برام پیش میاد

از هرکسی ممکنه در موردش بپرسم

تا به نتیجه دلخواه برسم 

آدمارو و خودمو کلافه میکنم

اصلاً صبر ندارم

لذا مثل سمیرا

باید اعصاب داشته باشید

اگه آدم پرتلاش و سختکوشی بودم

الان اوضاع بهتری داشتم

مدام در حال نقد کردن خود هستم

از این هفته فصل جدید برنامه

بگو بخند شروع میشه

کلیپی از عروسی نرگس محمدی دیدم

و دوست دارم 50000بازدید داشته باشم

موجودی کارت مخارجم رفته بالا

ومن منتظرم بالاتر بره

30ام ماه خرید میکنم

29دی تولد ماهش هست 

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیرا دوشنبه 4 دی 1402 ساعت 20:44

خدا کنه اینجوری باشه که میگی فاضله جان ان شاءالله رزق پر برکت داشته باشی

بله عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد