حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

dokht-afg

سلام . خیلی خوشحال شدم

دوست وبلاگیمون«dokht_afg »گوشی جدید خریده

خدایی دلم براش کباب شد

درسته خیلی نشون نمیدم اما به فکر شمام

خاطره رویا همیشه با منه

بعضیا گوشی عوض میکنند

به نت وصل میشن تو تلگرام هم

آدمو اد ندارن

خب عزیزم وقتی گوشیت سونی فلان بود

با من چت مینمودی

ولی وقتی نامزدت گوشی سامسونگ چیتان برات خرید

منو نمودی گذاشتی کنار

من گوشی قبل ترم سامسونگ بود

یهو رو شیایومی کلیک کردم

وانگشتم کنده نشد

راضی کننده هست آپشن خاصی نداره

و تحریم رو باید در نظر بگیرید

اقتصادی هست و کارکردن باهاش راحته

من بخاطر اسکرین شات و اقتصادی بودن خریدم

دستام قدرت و تعادل نگه داشتن دکمه صدا و پاور نداره

از دوربین و شارژش هم راضی ام

البته خواهرم میخواد آیفون بخره

من کوچیکترم دخالت نمیکنم

نمی‌دونم چه برنامه ای میخواد

رو گوشی من نصب نشده

فکر نکنم آیفون بخره 

وقتی راحت و راضی باشی

گوشی شیایومی حکم آیفون داره

و دوسش داری

میگن کلاغ قشنگ تر از بچش نمی‌بینه

همش یکیه ولی

تعریف بهترین و معمولی

برا آدما فرق داره

یه چیزی دستت باشه

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا شنبه 9 دی 1402 ساعت 17:00

دقیقا گوشی اگه خیلی گرون باشه همش می ترسی چیزیش نشه

سمیرا شنبه 9 دی 1402 ساعت 15:27

چهار پنج سال پیش یه دوستی شیائومی گرفته بود، هر عکسی می گرفت انگار روتوش شده بود، همیشه عکسامون قشنگ میشد، تا حالا گوشی ندیدم انقدر عکسو خوشگل کنه، انگار آرایشمون می کرد به نظرم تنوعم هست، برند گوشی رو آدم عوض کنه، چون هر برندی خوبیای خودشو داره، بعدش مگه قراره آپولو هوا کنیم، کارمونو راه بندازه دیگه، همین مهمه به شادی از گوشیت استفاده کنی ان شاءالله

دقیقاً باشیائومی همین حسو دارم
با گوشی تازه ام بیشتر شده حسم
أرایشو خوب گفتی
وقتی خیلی گرون باشه آدم زندگی نداره
همش استرس و ترس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد