حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

آزادی

سلام شغل های آزاد

جذاب تر از شغل های

اداری هستند

چون تنوع توی اونا بیشتره

این نظریه فاضله هاشمی است

هنوز دلیل اینکه چرا

با اسم خودم وارد فضای مجازی شدم

رو درست نمی‌دونم

میخواستم بنویسم فجازی

بعد انتظار دارم

آرکاداش بگه چرا

قول داده زده زیرش

تمام توضیحات زیر یه خط ان

وگرنه ویس میده

تند تند حرف میزنه

مامان لوییزا امروز

نوبت دکتر داشته

دعا کنید براش

یه بغض عمیق

فقط به درد تحلیل مسائل میخورم

به نظرتون چرا قول داد

اما کادو نخرید؟

حق دارم بدونم یانه؟

شما چیکار می کردید؟

لطفاً با رسم شکل

توضیح دهید

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیرا شنبه 9 دی 1402 ساعت 22:01

کلا نباید قول بدی ولی اگه قول دادی، باید حتما عمل کنی اکثرا حالت تعارف میگن یه کادو برات بخرم یا یه شیرینی بهت بدم، یعنی معمولا قصد انجام این کارو ندارن، بیشتر تعارفه ظاهرا. من خودم شخصا سعی می کنم از اینجور قول ها ندم، ولی اگه بگم قصدم به انجامش هست ان شاءالله، یعنی به انجامش جدی فکر می کنم بعد میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد