حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

قوی

سلام هر وسیله جدیدی

یا هرچیزی وهرتغییری 

تو خونه منو خوشحال می کنه

از ورود تلویزیون هوشمند جدید خوشحال هستم

فقط کاش اوضاع کشور شاد بود

من آدم قوی ای نیستم

اما آرزوهام یادمه

به سختی صبوری میکنم

چیزی نیست بخوام

براش کلاس بذارم

اما برای من خیلیه

شاید چون از اون خانواده های

بریز و بپاش دار نیستیم

هرروز مدل همه چیو عوض کنیم

به ندرت و با غیر قابل استفاده شدن

به فکر جایگزین کردن چیزی می افتیم

همه خانواده به جز من و خواهر اولم

اینطوری هستیم ما عجولیم و به قیمت

و جزییات و کیفیت توجه نمی‌کنیم 

همیشه سبکبالتریم و راحت تر

راستی تبلتم به درد کاری جز

بازی کردن نمیخوره ضعیف هست

کلا دو سه میلیون هست

بیخود نبود برای خرید گوشی اصرار داشتم

خواهرم گوشی خریده

مدلشو بلد نیستم

قرار بود چیز 

دیگه ای بنویسم ولی

حین نوشتن مسیر عوض شد

نظرات 4 + ارسال نظر
سمیرا جمعه 15 دی 1402 ساعت 20:48

سلام از ماست عزیزم فدات، خیلی کار خوبی کردی

سمیرا جمعه 15 دی 1402 ساعت 17:07

فاضله جان، کجایی؟ امروز نبودی؟

سلام قربونت برم
امروز کمی تلویزیون دیدم

سمیرا پنج‌شنبه 14 دی 1402 ساعت 22:48

مثلا ممنونم عزیزم

سمیرا پنج‌شنبه 14 دی 1402 ساعت 21:56

اینو بهش میگن جریان سیال ذهن

باسوادیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد