حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

خود دانید

سلام حتی اگه کسی نیست

گاهی به خودتون بگید 

لطفاً گوه نخور

همش اثر تربیتی برنامه های  آرکاداشه

همش  نباید قشنگ حرف بزنم که

تازه فکر کنم یکی از دوستام

وبلاگم خونده بود 

برام نوشته بود

از تو بعید هست

بابا نامردیه

آرکاداش میگه مرد شدی

دوباره نمیتونم زن بشم 

تازه بعداز یه قرن

به من امید داره

جمله مثبت میگه

ذوق میکنم

یه ساعت چخوف خوندم

بعد هم زدم رادیو نما آوا

اولش هم رفتم

کلی حرف زدم

نت قطع شد

بعد دیدم ثبت نشد

بعد دیدم تو «گلنوشت عشق»

نوشتم

معروف شدم رفته

از قبل هم بیشتر

منو درک کنید

بله بله

هله هله

نظرات 3 + ارسال نظر
سمیرا پنج‌شنبه 21 دی 1402 ساعت 01:58

سلام به روی ماهت عزیزم، الحمدالله خوبم به به، باید کتاب جالبی باشه

سلام بله

سمیرا چهارشنبه 20 دی 1402 ساعت 14:47

سلام حالت خوبه؟ راستی از چخوف چی میخونی؟

سلام خوبی ؟«زندگی به روایت چخوف »

سمیرا سه‌شنبه 19 دی 1402 ساعت 13:58

سلام از ماست

سلام یفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد