حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

موتور سواری

سلام تا بحث موتور سواری

بانوان داغه بگم که

چیزی که می‌نویسم

نظر شخصی من است

خیلی دوست ندارم

خانم به کارهای مردونه علاقه مند باشه

با همه حسن های این طرح

یه بخش هم برای همانند سازی

توانایی مرد و زن کنار بذارید

فضا خیلی جالب نیست

قدیما همه چی بهتر بود

حداقل مطمئن بودم

عکسم مصداق زینت نیس

امان از دوربین خوب

جنبه نداریم

100ریال کار کردم

خوشحال شدم 

نظرات 2 + ارسال نظر
گیل‌پیشی پنج‌شنبه 21 دی 1402 ساعت 20:37 http://Www.temmuz.blogsky.com

سلام فاضله جون. خوبی؟
به نظرم باید به نظرات افراد احترام گذاشت

سلام ممنونم شما خوبی؟
فضای ایران برای این طرح ها آماده نیست
حرفت درسته
اما یه چیزی مثل قضیه آزادی پوشش میشه

سمیرا پنج‌شنبه 21 دی 1402 ساعت 18:52

در کل به نظرم موتور وسیله خیلی مناسبی برای همه نیست چه مرد، چه زن، ولی مخالف ممنوعیتش برای زن ها هستم

از نظر اقتصادی به صرفه‌تر و راحت تراز ماشین هست جامعه ایران آماده نیست ما آموزش نمی‌بینیم و رعایت نمی‌کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد