حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

دلتنگم

سلام دلم برای آرکاداش تنگ شده

حرف نمیزنه

سکوت مطلق

حق ندارم گله کنم

بهونه بگیرم

دل آدم استخون داره؟

خودش تصمیم میگیره

هر چی خودش بخواد

همونه

یه روز هم میگه

جور وپلاست جمع‌ کن برو

دلم خواست تنبیه کردم

دلم خواست تولدت نبودم

دلم خواست کادو نخریدم

دلم خواست جوابت ندادم

دلم خواست بدقولی کردم

دلم خواست پول ندارم

وقت ندارم

اونقدر تنبیهت میکنم

تا جونت درآد

گوه خوری نکن 

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیرا جمعه 22 دی 1402 ساعت 20:57

لطفا فحش نده، مخصوصا به خودت تو وجودت خیلی خیلی باارزشه، خیلی باید واسه خودت حرمت قائل بشی، هیچکس حق نداره ناراحتت کنه مخصوصا بی دلیل، لطفا به آرکادش وابسته نباش، البته میدونم این حرفی که میرنم در عمل چقدر سخته

خیلی دوسش دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد