حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

ادعای الکی

سلام

تاحالا فقط یه نفر رو

به طور خاص وکامل دوست داشتم

یه احساس همه جانبه

به کسی که

مثل رهبر ومادر 

برام عزیزه

خیلی سخت و غیر قابل فهمه

بگم بعداز بلاک و تنبیه

چی به سرم میاد

منی که تمام احساس 

قلب کوچیکمو دو دستی 

تقدیمش کردم

هیشکی یادم نداد

چطور محبت کنم حرف بزنم

من حتی داداش نداشتم

محبت پاک جنس مخالف بفهمم

آرکاداش روش آموزشی تنبیه و

سکوت رو داره

هرچی خواسته سعی کرده

با همین دوتا یادم بده

کمتر توضیح می دهد

اما انصافا

تو این دوره از زندگیم

کسی رو ندارم پام بمونه

شاید نچسبم یا بوی بچه میدم

اما فکر می کنم خیلی ساده

حرف میزنم می‌شکنم میخندم

محبت میکنم و دل نمیکنم

من با بقیه فرق دارم

خوشحالم اینو درک کردم

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیرا شنبه 30 دی 1402 ساعت 02:28

بلاخره واسه رشد کردن یه مقداری هم آدم اذیت میشه، و اینکه همه یه فرقایی داریم و فرق داشتن هم دردآوره ولی در کل فرق هم معمولا باعث رشد میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد