حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

پوست پیاز

سلام چند روزه فکرام رو

کمتر کردم و از نظر روانی

آرامش بیشتری دارم

میخوام تمرین کنم

به کسی ربطی ندارد

من معلولم

نمیتونم کار کنم

زیاد پول ندارم

کتابام وارد بازار نشده

و....

هرکس بنا بر تشخیص خودش

انتخاب می‌کنه تا چه حد

بامن رابطه داشته باشه

و من نمیتونم سطحشو تغییر بدم

و نگران از دست دادن رابطه ای باشم

که شروع کردم به خراب کردنش

به قول مادرم 

پای همه رو پوست پیازه

چرا نگفتن رو پوست موز

اثرش اینقدر متفاوت است یعنی؟


نظرات 1 + ارسال نظر
گیل‌پیشی جمعه 4 اسفند 1402 ساعت 19:08 http://Www.temmuz.blogsky.com

سلام دوست گلم، ایشالا همیشه حال دلت عالی باشه.
تصمیم خیلی خوبی هست

سلام سپاسگزارم از شما بسیار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد