حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

سرد

سلام هوا هنوز یه کم سرده

دارم به برنامه های سال اهمیت میدم

منهای مطالعه خوب پیش  رفتم

آرکاداش میگه برام دعا کن دعاهات اثرگذار است

معمولاً استرس دوری و بی‌خبری نمی‌ذاره خیلی

خوب فکر کنم  گاهی میگم خدا حواست به جیگر ناز من باشه

شاید خیلی قشنگ و اهل محبت کردن نباشه

اخلاقش خیلی سرد باشه اما تا حالا به کسی 

این نوع علاقه نداشتم

کلا بلد نیستم تعریف کنم

حال خوب رابطه ها

باید بین افراد بمونه

به م.م فکر نمیکنم

پیام تبریک عید نوروز فرستاد

خیلی معمولی براش نوشتم

حسی بهش ندارم

کلا اخلاق بلاک کردن بهم

نمیسازه مگر توجیه اخلاقی داشته باشه

وقتی تغییر روحیه میدم

خیلی بیصدا اتفاق نیفته

رفیق خوب وبلاگی

«ماهش جان»

برات قلبمو میذارم

نظرات 1 + ارسال نظر
ماهش چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 22:09 https://badeyedel.blogsky.com/

مرسی بابت این همه محبت که به من داری!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد