حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

پر دردسر

سلام هنوز ثبت نام صندوق هنر کامل نشده

دارم فکر می کنم نوشتن چه بیگاری پر دردسری هست

باید فکری به حال حس رخوت و نا امیدی زود رس بکنم

از پیری زودرس بدتره

من از اون مامانام که دلواپس بچه هام نمیشم

اما بهشون فکر می کنم 

امروز صبح مامان می‌گفت 

تا عید چندتا کار باید انجام بدیم

قسط تلویزیون کتاب لپ تاپ و فرش

یه فایل واسه کتابات باید بدیم بسازه

قبلش باید پول رو هم کنیم

قفل و کلید داشته باشه

باهم بخریم جزتو کسیو ندارم 

5تومن من میذارم 5تومن تو بذار

پولاتو خراب نکن

پولاتو چیکار کردی

نمیتونی یه حامی داشته باشی

کسی کمک نمیکنه 

و من فقط سکوت کردم و خندیدم

هنوز باورم نمیشه یه هنرمند مبتدی هستم

بهتره به کسی نگم پولام از کجا میاد

چون ممکنه مثل دوست وبلاگی

به سرنوشت تلخ قطع رابطه دچار بشم

آدما بی صدا میرن

صدای پا سایلنته

پست بعد خوندن نداره


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد