حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

زولبیا و بامیه

سلام ماه رمضون تموم شد

کسی یه بار هم برامون زولبیا و بامیه نخرید 

آخه تو خونه ما کسی روزه نمیره

یکی از اعضای گروه های مذهبی می‌گفت 

بابابزرگ 70روز در سال روزه می‌ره

به قرآن خواندن اهمیت میده

به زبون عربی مسلطه

امروز مامان می‌گفت تو قرآن نمیخونی

ماجرای پسره رو براش تعریف کردم

گفت می‌دونی قرآن خامنه ای کجاست

گفتم اون قرآن رو سپاه فرستاده

بااینکه مهر و یادداشت رییس دفتر بابابزرگ رو دیدم

هنوز باورم نمیشه

وای اگه خامنه‌ای ماهو نبینه

خیلی نگران شمام

مردم اعتقاد و وظایف شرعی رو

به رهبر و حکومت گره نمی‌زنن

اما ته قلبشون حواستون به خامنه‌ای هست

به مامانم گفتم کاری کردن مردم از دین برگشتن

چقدر با مامان حرف میزنم 

حداقل سعی میکنم تنش  بینمون زیاد نشه

این روزا مردم جوری رفتار میکنن

گوشی 17میلیونی معمولی حساب میشه

چطور میشه روسری 100و70تومنی خرید

وقتی لباس زیر175000موجود نیست

دلم میخواد بگم 

دنیا آتیش نگرفته

فقط فاصله اجتماعی فرهنگی اقتصادی فکری آدما

به تفاوت مدل گوشی و لباس رسیده

من از خریدای سال قبلم راضی ام

نمیخوام بگم اگر ...

لذت رو شرطی نکنید

چقدر پست طولانی شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد