حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

فروردین

سلام فروردین ماه خوبی بود

از لحاظ مالی عاطفی و روحی 

ته فروردین تولد آناست

همش می گه تولدم کی هست

به نظر طوفان امشب همراه با بارون باشه

بهار شبیه بهار نیست

بهار ها آدمای خوبی هستن

یه پسر 15,16ساله خودکشی کرده

برید زبان حرف زدن با نسل حالا رو یاد بگیرید 

نجم الدین شریعتی بچه هاشو آورده بود

اما دوربین نشون نداد

چقدر کار تلویزیون سخت هست

همه هنرمندن ماشالا

تنبلشون منم

مدرک تحصیلی از کجا بیارم حالا 

خیلی نگران نیستم

کاش می تونستید درک کنید

بودن آرکاداش چقدر سخته

انگار دارم افسانه تعریف میکنم

عیدی هم برام واریز شده

عاشق من نشید 

من یه بار دل دادم

چرا هرکس میاد فکر می‌کنه

باید آرکاداش ول کنم

عاشق اون بشم

بابا چهار ماهه بلاک نشدم

فقط کمی دعوام کرده

یعنی صداش رفت بالا

خب یعنی آدم بودم

آدم نبودم کمتر تنبیه شدم

بعد  مگه احساس من الکیه

من شب خوابم نبره

رو پای آرکاداش تکون میده

چرا درک نمیکنید

کلی تعریف کرده ازم

قربون صدقه ام رفته

ول کنم عاشق شما بشم

که چی بشه

ممنونم بهار همیشه 

بهم انگیزه میدی

دوستت دارم عزیزم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد