حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

دوغ

سلام امروز هوس دوغ کرده بودم

مامان رفت پیش زن عمو 

اما نتونست بخره

گفت ماست خریدم 

میخوری یا برم دنبال دوغ

گفتم میخورم

یه روز دیگه از سوپرمارکت دوغ میخرم 

شام نون و ماست و سبزی

مادرم چند روز که بچه‌ها نیستن

روحیه اش خیلی خوب است 

زیاد در رفت و آمد بود

هرکس برای تعطیلات خودش برنامه ریزی داره

هنوز هم مامان تو فکر دوغه

من فقط میتونم ساعت چک کردن گوشی و

برنامه های تلویزیون رو جابه جا کنم

و کمی کتاب

منتظر نمایشگاه مجازی کتاب هستم

و تکمیل و تامین منابع مالی

هنوز بچه ها نیومدن

مادرم زندگی رو رها کرده

طراوت قبل دیده نمیشه

نگران هستم قند داشته باشه

قند بیماری خیلی بدیه

خواهرم بهش میگه

بهتره به فکر سلامتی باشی

من از تو مراقبت نمیکنم

از حرفش خوشم نیومد

کاش میشد اینترنتی

غذا و خوراکی خرید 

چی میشد

نظرات 2 + ارسال نظر
Lunacy شنبه 25 فروردین 1403 ساعت 10:32 https://lunacy.blogsky.com/

فکر کنم تو دیجی کالا و باسلام و اسنپ فود بشه غذا و خوراکی اینترنتی خرید کرد. مادر هست خواست بچه اش تو ذهنش میمونه تا بالاخره برآورده بشه واسه همین تو فکر دوغ بود.

ما روستا هستیم
چقدر حرفت عمیق بود

محمد جمعه 24 فروردین 1403 ساعت 12:04 https://bagheris90.blogsky.com

عالی بود

سپاسگزارم از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد