حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

تربیت

سلام این شیوه تربیتی بچه 

زیاد نمیتونه درست باشه

تن ماهی رو به عنوان ماهی میشناسند

و کسی که ماهی دوست نداره

قطعا می‌تونه مشکل روانی داشته باشد 

امروز از صبح ذوق کردم 

ناهار سبزی پلو با ماهی داریم

دو وعده ماهی فراوان خوردم

و بسیار کیف کردم

بچه ها رو در محیط بسته تربیت نکنید

طفلی ها هنوز تا شیراز نرفتن

آقا مهدی همسن اینا بود

مسافرت مشهد رفته بود

و از بچگی با کارت خرید می کرد

روز اول عید هم برای اولین بار منو بوسید 

یه بوسه شیرین خوشمزه هنوز طعمش رو‌ حس میکنم 

و تا ابد تو خاطرم حک میشه

خاله قربونش بره

نظرات 1 + ارسال نظر
رسیدن جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 22:39

سلام رضوان جان خوبی
مرسی که همیشه میای به من سر میزنی و کامنت میذاری و من وقت نمیکنم بیام .
تربیت بچه‌ها خییییلی سخت شده واقعا . والدین سعی میکنن بهترین روش ها بکار ببرن اما آخرش خیلی جای کار میلنگه

سلام خوبین سپاس بله عزیزید
من فاضله ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد