حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

اهل قلم گرامی

سلام بالاخره چند دقیقه پیش 

رفتم نمایشگاه مجازی کتاب 

تا کتاب بخرم

البته چند روز پیش پیگیر استفاده از یارانه کتاب شدم

اما با توضیحات اهل فن از خیرش گذشتم 

زیاد حوصله نداشتم

چندتا کتاب از نویسندگانی که می‌شناختم 

جست جو کردم و بعداز تأیید های لازم

وقتی به پرداخت رسیدم

سفارشم ثبت شد بی پرداخت یک ریال

کمی فکر کردم و بابررسی موضوع تو سایت 

فهمیدم یارانه کتاب برام فعال هست

بسیار خوشحال شدم 

اینم از مزایای اهل قلم گرامی بودن هست

کتاب شعرجدید اخرین لحظه ها حمیدرضا شکار سری 

کتاب جدید شعر مین در اتاق بابا صابر ساده 

گزینه اشعار سید علی صالحی 

چند کتاب از سید علی شجاعی 

و چند کتاب از جمال میرصادقی 

فکر کنم مجازی خرید کنید دردسر استفاده از بن ندارید

هرچند فروش حضوری بیشتر بوده

محشر یه چیزی میدونست می‌گفت از دست نده

گاهی خوبه به حرف هم گوش کنیم

با سپاس از ماهش خانم گلی مهربون

که با کامنتش حسابی غافلگیر شدم

وای چقدر حس خوبیه نویسنده بودن

کلی ذوق کردم 

قربونش بشمه منه 

داداشی آرکاداشی

خیلی نیستی 



نظرات 2 + ارسال نظر
گیل‌پیشی دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 ساعت 20:27 http://Www.temmuz.blogsky.com

سلام بر فاضله جان، خانم نویسنده و فرهیخته. خوبی؟

سلام سپاسگزارم شما خوبین

Lunacy یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 ساعت 11:59 https://lunacy.blogsky.com/

حسابی خرید کردین، مبارک باشه.

سپاسگزارم از شما بسیار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد