حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

خخخخ

سلام امروز یه پیام تو ویراستی

برام فرستاده شده بود 

محتوای جالبی داشت

فردی بظاهر مقیم خارج از کشور 

که با دیدن پست من

دلش برای ایران تنگ شده

و خیلی محترم و مفید حرف زد

اصلا قصد ندارم 

کسی رو قضاوت کنم

ولی دوری از وطن یه غم بزرگ داره

که جبران نمیشه 

ضمن اینکه گفت عید ایران بودم این برنامه نصب کردم

تاریخ پیوستنش خرداد امسال بود

مردم بلد نیستن مخ بزنن

البته خارج بودنش هم محل تردید هست

با خارجی ها حال نمیکنم

امل هستم کمی

ماهش من

فدات شم بامعرفت 

نظرات 1 + ارسال نظر
ماهش دوشنبه 7 خرداد 1403 ساعت 15:20 http://badeyedel.blogsky.com

بزار دوستیمون در حد همین کامنت گذاشتن باشه نزدیک تر بشیم دعوامون میشه

باشه هرجور میل شماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد