حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

بلد نیستم

یه روز جنگ شد

مملکتم نابود شد 

اما من به دنیا اومدم

 درس خوندم

تو نظام یه نفر 

که بعضی ها بهش میگن دیکتاتور

این روزا همش فکر می کنم اگه شاه بود

چقدر به یه بچه معلول جسمی و مغزی بها میداد

من وقتی به سوادم فکر می کنم 

به این که میرم رای میدم

به اینکه تو همین نظام 

8کتاب نوشتم نمیتونم بی تفاوت باشم

به حرمت اونایی که انتخاب کردن برن تامن بتونم با خیال راحت بنویسم حواسمون به ایران باشه

ببخشید من بلد نیستم مث بسیجی ها حرف بزنم حرف دلم بود

#ایران

نظرات 1 + ارسال نظر
ماهش سه‌شنبه 8 خرداد 1403 ساعت 14:41 http://badeyedel.blogsky.com

این چیزا که میگی وظیف شون بوده انجام بدن تازه باید بیشترش رو انجام میدادن این اینترنتم غربی ها درست کردن که تو می تونی از تو خونه هر کار دلت می خواد بکنی وگرنه باید میشستی دیوار رو نگاه می کردی!

باید احساس وظیفه کنی تا بتونی کاری انجام بدی میتونستن اهمیت ندن خیلی مهم نیست که یه فرد سی پی که کاربردی برای جامعه نداره درس بخونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد