حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

تمام

سلام داداش قهرمانه

تمام

پرسپولیس قهرمان شد 

از واکنش بیران خوشم نیومد

من فقط خوشحالم خوزی ها سقوط نکردن

تیم داداش پرسپولیس هست

تیم من استقلال

مثل قبل فوتبالی نیستم

تا آخر سال باید پس انداز کنم

همراه من چرا به هم ریخته

حتماً بسته های جدید اضافه کرده

رسانه خارجی هم نداریم

زنده باد اون آدمی که

خیلی شیک بهم توهین کرد

بهش گفتم موفق باشید 

مامان فکر می کرد 

تلویزیون هوشمند نت داره

چقدرم اصرار کرد هوشمند باشه

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم و سعید شنبه 12 خرداد 1403 ساعت 22:03 https://saghf.blogsky.com

تبریک
خیلی حال کردم
نت شما هم خرابه؟

سپاسگزارم عزیز
نت کلا ضعیف است
از دیروز همراه من وصل نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد