حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

دانشمند

سلام یه رابطه مهندسی شده

اصلاً نیازی به نگران شدن نداره

چون مطمئناً تو شرایط بحرانی

یکی حواسش هست کار خراب نشه

دیدین گاهی  روابط به تعارف آلوده میشن

یه پیام همگانی برات می‌فرستد 

پیامی که مخاطبش همه اس 

این یعنی با مرده براش فرق نداری

نمی‌دونم اثر قرصه یا چی؟

من گاهی رها میکنم

تا بقیه پیدا شن

تو همه این سالها 

از سال 95دوستایی داشتم

کارای زیادی برام کردن

مهم تر از همه چی همون مدیریت فاصله اس

وقتی زیاد دلواپس باشم

ازم دور میشن

من آدم صفرتا صد خیلیا نیستم

ولی وقتی تموم شد تموم میشه همه چی

خدارو شکر بهونه ای دست کسی ندارم 

همه چی شفاف است

آدمایی مثل لوییزا آرکاداش زهره

ماهش گیل پیشی م .م به آدم اطمینان میدن

حواسم به همه چی هست نگران نباش

دونستن همه اینا یعنی 

من یه دانشمند هستم

نظرات 1 + ارسال نظر
ماهش چهارشنبه 16 خرداد 1403 ساعت 13:43 http://badeyedel.blogsky.com

واقعا گاهی مثل بچه ها می مونی

خب من بچه جان هستم دیگه
دنیا بدون بچه نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد