حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

عاقبت خلاف

سلام کار خلاف آخر و عاقبت نداره

همه میتونن به جای خلاف

یه کار دیگه انجام بدن

اصولاً کاری که به آدم عزت شرف و آرامش بده

جنبه مالیش خیلی به چشم نمیاد

من هم پول دوست دارم

اما حاضر نیستم برا پول هرکاری بکنم

آدما به خاطر چی به سمت خلاف کشیده میشن؟

یعنی کار درستی برای انجام دادن پیدا نکردن؟

خلاف هیچ توجیهی ندارد 

دیروز به عنوان کادو

یه تیشرت نخی زرد

و یه تاپ خریدم

امیدوارم مامان عصبانی نشه

خرید کردن رو دوست دارم

مامان چندبار گفته که

بهم افتخار می کنه

خیلی ذوق کردم

اوضاع روحیم بهتر شده

نظم فکری پیدا کردم

و اوضاع مالی هم خوبه

فقط جناب آقای هوووووی 

8روزه نیستن

نگران هستم کمی

یه دوست تازه پیدا کردم

با احساس وآرامش بخش

«صباناز»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد