حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

فیلو

سلام کارم شده ذخیره سازی ویدیو 

برای اشتراک گذاری تو اپلیکیشن فیلو

چقدرم قافیه اش درست در اومد

البته کار کردن من مث کار کردن آقای مدیری هست

ولی زمانایی که احساس میکنم مفید بودم

حس خوب بهم دست میده

و من دستش رو میفشارم

نمیتونم بگم هیچ تلاشی نکردم

اگه نتیجه راضی کننده نبوده

بخاطر کم کاری من بوده

کار کردن تو نت 

ساده ترین و بهترین 

گزینه ممکن برای  منه

اما خب من خودم

دارم کوتاهی میکنم

شاید این راهش نیست

آدم یاد فیله مرغ نیفته

آناهیتا فیله دوست داره

البته امروز کباب خوشمزه نبود

به مامان نگفتم 


نظرات 1 + ارسال نظر
غریبه چهارشنبه 23 خرداد 1403 ساعت 00:10 https://ttannhaa.blogsky.com/

سلام برا فیلم اشتراک کذاشتن پولم میدن ؟

سلام بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد