حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

پیشنهاد

سلام بهترین راه اینه

زنگ بزنم به رهبر 

ازش بپرسم به کی رای میدی 

اسم هرکس رو گفت

به همون رای بدم 

پیشنهاد بهتری دارید 

نظرات 2 + ارسال نظر
غریبه یکشنبه 3 تیر 1403 ساعت 23:37

من نگفتم رایشو نشون داد گفتم تو نماز جمعه گفت به نظرم به اقایه احمدی نژاد رای بدید بهتره
انتخابات برا چهار تا مثل تو تا راضی نگهشون دارند و به موقعش ازشون علیه چهار تا مثل من استفاده کنند اونم با باتوم و تفنگ
شاید باورت نشه تو کره شمالی هم انتهابات برگزار میشه و همیشه رهبشون کیم انتخاب میشه خخخ
من چه بی احترامی زیر پستت کردم ؟؟؟؟؟؟
انتخابات دوره نهم سال ۸۴ رفسنجانی با احمدی نژاد کاندید شدن تو نت سرچ کنی میبینی
دروغ ندارم بهت بگم
دستاتو به خون الوده نکن

سپاسگزارم از شما
من به نظامی رای میدم که بهم حق تحصیل و رای دادن دادبا این که می‌تونست نده قضیه ما باکره شمالی فرق دارد میای اینجا حرف میزنی پس فرق داره اونجایی که گفتی رهبر به غلط کردن افتاد بی احترامی بود من هم به دلایل غیر از آنچه تو ذهنته رای میدم
ندیدم رفسنجانی کاندید بشه

غریبه یکشنبه 3 تیر 1403 ساعت 15:48

شما سنت کمه یادت نیست حدودا ۱۸سال پیش رهبر تو تریبون نماز جمعه گفت به احمدی نژاد رای بدین به رفسنجای رای ندید
نتیجش این شد احمدی نژاد امد تو هشت سال چنان افتضاحی بار اورد که خود رهبری هم اخر بار به غلط کردن افتاد
کار از ریشه خرابه با این چیزا درست نمیشه
اگه تو یه حکومت دیکتاتوری با رای چیزی عوض میشد مطمئن باش که نمیذاشتن رای گیری بشه
پیشنهاد من اینه رای نده که دستت به خون الوده نشه

ممنونم عزیز از راهنمایی شما زمان احمدی‌نژاد من بچه بودم الان ندیدم بیاد بگه به فلانی رای بدید
اگه میخواستن میتونستن بدون رای یکیو با انتخاب خودشون بیارن اینقدر هم دردسر نکشن
اگه به احترام و شخصیت به اندازه آزادی معتقد هستی زیر پست من بی احترامی نکن نوع حرف زدن نشان شخصیت شماست هردوره ای نقاط ضعف و قوت داره
رهبر هرگز رایشو علنی نکرده رفسنجانی هم کاندید نبوده سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد