حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

عمو سلیمون

سلام.به مامان خبر دادن

حال عمو سلیمون خیلی خوب نیست 

مامان پرسید حالش خوب نیست یا از بین رفته؟

مامان و بابا با ماشین خواهرم رفتن خونه خاله مامان دیدن عمو سلیمون 

عمو سلیمون شوهر خاله ی مادرم است و نزدیک ترین و صمیمی ترین اقوام مادری به خانواده ما 

البته ما کلا به اقوام مادری نزدیک هستیم 

چند وقته عمو سلیمون مریضه و چندروزه حالش بدتر شده

در ضمن عمو سلیمون بابای محشر هست

واقعا خیلی ناراحت شدم 

به حدی که تلویزیون رو خاموش کردم

اگه خدا نکرده عمو سلیمون فوت بشه

فرایند رای دادن من تو این دوره

منتفی میشه گاهی اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی میفته

و دست ما نیست هر چند برنامه ریزی کنیم

البته من برنامه ریزی نکنم کارها بهتر پیش میره

راستی پسر پسر دایی بابام هم خودکشی کرده

قبلاً هم پسر عموی بابام خودکشی کرده بود

من کلاً حس عزا دارم

فقط برای بهتر شدن حال عمو سلیمون دعاکنیدمن بتونم رای بدم

پدر داماد ارشد خانواده ماست رسماً عزادار میشیم

و در آخر شما میدونید 

قاشق دخترونه چه نوع قاشقی هست؟

قاشقی که فقط آناهیتا می‌تونه تشخیص بده

و معتقد است قاشق پسرونه نداریم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد