حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

خداروشکر

سلام.نمیدونم این چیزا 

جای سپاسگزاری داره یا نه اما خداروشکر 

زیاد اهل زرق و برق دنیا نیستم

پول دوست دارم 

چیزای جدید دوست دارم 

اما اینکه فلان مدل لباس خاص

یا فلان موضوع ذهنمو درگیر کنه

یا حرفا و موضوعات خاله زنگی

نه واقعا اینطور نیست 

هیجانات من کاملا کنترل شده است

فقط دوست دارم به آدما کمک کنم

بدون اینکه احمق فرض بشم

چیزایی که دغدغه نسل امروز جامعه اس

برام اهمیت ندارد

شاید من دیوونه باشم

وقتی یکی تلخ میشه میخواد بره ؟

آرکاداش خیلی سراغم نمیاد

تلخ و سرد شده

نظر شما چیست ؟

نظرات 2 + ارسال نظر
پروفسور چهارشنبه 13 تیر 1403 ساعت 17:07 https://otagham.blogsky.com/

منم خیلی پول دوست دارم
چون دلم میخواد ماشینای توپ، مثل مک لارن و لامبورگینی سوار شم.
ولی دوست ندارم بقیه رو تو مضیقه ببینم. و دلم میخواد بقیه هم تو رفاه باشن.
منم اهل خاله زنک بازی نیستم.

بهت نمیاد 45 سالت باشه ها!! پیچ 45سالگی رد کردی؟

من 45ساله نیستم
خطاب به کسی بود
خیلی خوبه

ماهش یکشنبه 10 تیر 1403 ساعت 15:47 http://badeyedel.blogsky.com

این رابطه های این دوره و زمونه کوتاه و موقته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد