حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

سید علی جانم

سلام از چند روز پیش

هرکس بهم میگفت

میگفتم احتمالا رای ندم 

واقعا شرایط خونه

و شرایط جسمی خوب نبود

عمو سلیمون فوت شده

وکارای مامان زیاد بود

دوستای حزب الهی ام خیلی تلاش کردن

و پیشنهاد میکردن رای بدم

امروز نظرم فرق داشت

حس عجیبی داشتم

بی قرار بودم

اولش خواهرم گفت کارتتو میبرم

برات کاندید خودت می‌نویسم

طاقت نیاوردم یکی از هم گروهی هام

گفت مشخصات تو بفرس رای میدم برات

مردد بودم ولی اعتماد کردم

چند ساعت بعد عکس رای برام فرستاده بود

امروز خیلی خوشحال شدم

از مشخصات خودمم عکس گرفته بود

ولی گفت اصلاااا استوری نکنید

فقط به عشق سید علی 

و وطنم ایران

خدایا ممنونم منو شرمنده حاج قاسم نکردی

خواهرم و بابام همش میگفتن کارتتو بده

بریم رای بدیم به....

گفتم من رای دادم

گفتن چطوری

گفتم عکس کارت ملی فرستادم

خیلی تعجب کرده بودن

من خیلی مشکوک هستم

با قیافه ی غلط انداز

بهم اصلا اعتماد نکنید




نظرات 3 + ارسال نظر
همطاف یلنیز شنبه 16 تیر 1403 ساعت 13:12 https://fazeinali.blog.ir/

سلام سلام
متوجه نشدم!
الان این رای دادن غیرحضوری بدون اثرانگشت، داستانه؟ یا واقعیت؟

سلام میشه رای داد نگران نباش

Lunacy شنبه 16 تیر 1403 ساعت 08:41 https://lunacy.blogsky.com/

مهم این هست که به کاندیدی که دوست داشتی رای دادی.

سپاسگزارم

خاموش شنبه 16 تیر 1403 ساعت 04:45

سلام یا مهدی
۳۱۳، رمز ماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد