حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

تبریزی

سلام امشب با یه آدم مودب 

تو اینستا گرام حرف زدم

چقدر مودب مهربون بود

و باهام آشنایی داشت از قبل

حس خوبی بهم داد

آخه میدونید من با بزرگان میپرم

دوست دارم خودمو تحویل بگیرم

امشب به سایت های شعر سر زدم

شعر گذاشتم حالم خوب شد

اشتراک شعر هم خریدم

یونیک مانتو ی خوشگلم هم رسید 

از دیدنش کلی ذوق کردم 

و غافلگیر شدم

باز خرجم رفت بالا

آقای مودب امشب 

اهل تبریز بود

فکر می کردم تهرانی باشه

دلیلشو بهتون نمیگم

و اینکه منهای آرکاداش 

عدم وجود هیچکس

منو ناراحت نمیکنه

اونم که لوس منه

هرکاری کنه آزاده و عزیز 

مگه میشه جلوشو گرفت 

جرات داری حرف بزن

بعدش بمیری هم فایده نداره 

نظرات 1 + ارسال نظر
گیل‌پیشی سه‌شنبه 26 تیر 1403 ساعت 01:38 http://Www.temmuz.blogsky.com

سلام فاضله جان. حالت چطوره؟ خوبی؟
مانتوی نو مبارک

سلام سپاسگزارم از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد